וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "הבעיה היא על המגרש, לא בספסל"

חרף המאזן הרע מאוד לאחרונה, מנג'ר צ'לסי מתגונן: "בזמן האחרון אני לא רגוע וגם לא ישן טוב, יש לי ביטחון בשחקנים"

הימים האחרונים ולמעשה השבועות האחרונים שעוברים על צ'לסי וקרלו אנצ'לוטי אינם קלים כלל ועיקר. הדאבליסטית האנגלית פתחה את העונה בצורה מצוינת ונראה כאילו היא תשייט אל עבר אליפות נוספת וקלילה במיוחד, אלא שבחודש נובמבר היא נקלעה לרצף הפסדים ולמשבר עמוק ממנו היא מתקשה לצאת.

אנצ'לוטי עצמו מצוי תחת לחץ רב, כאשר הוא כבר אינו יודע כמה זמן יוכל לשרוד עם קצב צבירת הנקודות הרע של הקבוצה. "זו לא החלטה שלי", אמר המאמן האיטלקי. "זו החלטה שהמועדון לוקח. בדרך כלל, כאשר יש רגע קשה, אנשים מחפשים את מי להאשים, אבל אנחנו לא צריכים לעשות זאת". עם זאת, אנצ'לוטי התגונן כשאמר: "הבעיה שלנו היא על המגרש, לא על הספסל".

המאזן של אנצ'לוטי בששת משחקי הליגה האחרונים הוא הגרוע ביותר מבין ששת המנג'רים האחרונים של הקבוצה, כשהשיג רק חמש נקודות מתוך 18 אפשריות. אברהם גרנט, למשל, הודח לאחר שהשיג 67 אחוזי הצלחה והחמיץ זכייה בגביע האלופות בגלל החמצה של ג'ון טרי.

"יש לי ביטחון רב בשחקנים שיוציאו את הקבוצה מהמצב הזה", הוסיף אנצ'לוטי. "יש לנו עדיין זמן להשתפר ולהיאבק על הליגה ובצ'מפיונס ליג". אגב, כשנשאל אנצ'לוטי איך הרגיש לאחר התיקו 1:1 הביתי בסטמפורד ברידג' עם אברטון, לאחר שער שספגה קבוצתו ארבע דקות לפני הסיום אמר: "בזמן האחרון אני לא רגוע, וגם לא ישן טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully