וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אי אפשר להישאר בליגה בלי לנצח בחוץ"

גרנט התאכזב אחרי הפסד חוץ נוסף של ווסטהאם, אך שוב מצא את הצד החיובי: "ההבדל בין הפסד 1:0 לתיקו או ניצחון לא גדול"

אחרי המומנטום הגדול שנוצר בעקבות הניצחון 0:4 על מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר גביע הליגה, שבה הערב (ראשון) ווסטהאם למציאות המדכדכת של הליגה האנגלית כאשר נכנעה 1:0 לסנדרלנד וצנחה בחזרה למקום האחרון בטבלה. המוטיב החוזר במשחקיהם של הפטישים העונה הוא שבכל 16 המחזורים עד כה, ווסטהאם עדיין לא השכילה לנצח מחוץ לאפטון פארק אפילו פעם אחת. בסיום גם אברהם גרנט התייחס לנושא זה.

"אף קבוצה עדיין לא ניצחה באצטדיון האור העונה, כך שזה לא פשוט לשחק כאן, אבל אנחנו צריכים להשתפר", הודה גרנט. "אני בטוח שנוכל לנצח בחוץ, אם ראיתם את משחקי החוץ שלנו העונה, ב-60 או 70 אחוז שיחקנו טוב ולא הגיע לנו להפסיד. עם זאת, אנחנו צריכים לעשות משהו כי אי אפשר להישאר בליגה בלי לנצח בחוץ".

באשר למשחק עצמו הוסיף המנג'ר הישראלי: "ההבדל בין להפסיד 1:0 ל-0:0 לניצחון הוא לא מאוד גדול. התחלנו לא טוב את המשחק אבל השתפרנו במחצית השניה. היו לנו הזדמנויות להבקיע, כך שאנחנו מאוכזבים". לבסוף התייחס גרנט להמשך העונה והסיכויים של קבוצתו לבלות עונה נוספת בפרמיירליג: "ברור שעלינו להשתפר, אבל הפער הוא לא כזה גדול. יש לנו סגל טוב מאוד להישארות, והראנו את זה בשני המשחקים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully