וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "ההצלחה הכי גדולה שלנו כבודדים וכמדינה"

סרביה ונבחרת הדייויס שלה צהלו ושמחו אחרי הניצחון על צרפת בגמר. גי פורז'ה: "כואב להגיע כל כך קרוב ולא לזכות"

ניצחון חלק בשלוש מערכות של ויקטור טרויצקי את מיכאל לודרה, העניק היום (ראשון) לסרביה ניצחון 2:3 על צרפת בגמר גביע דייויס וזכייה ראשונה במפעל היוקרתי. 17 אלף הצופים בבלגרד ארנה חגגו בקריאות קצובות "ויקטור, ויקטור..." ו-"סרביה, סרביה...". דקות לאחר מכן כבר גילחו טרויצקי, נובאק דג'וקוביץ' ויו"ר איגוד הטניס המקומי, סלובודן זיבוינוביץ' את ראשיהם לרגל החגיגות.

"זה הרגע הכי מדהים בחיים שלי", אמר טרויצקי אחרי שהבטיח את זכייתה של נבחרתו, "אני פשוט בשוק, אחרי הנקודה האחרונה פשוט לא האמנתי שזה קרה. אני חושב שבימים הקרובים ארגיש מעט שונה מהרגיל. אולי בעוד חמישה ימים ארגיש את התחושה האמיתית של זכייה בגביע דייויס. זה היה הלחץ הכי אינטנסיבי בחיים שלי ולזכות בזה מול הקהל הביתי זה הדבר הכי טוב שיש. זה פשוט בלתי ייאמן".

דג'וקוביץ' הוסיף: "זו היסטוריה. זו ההצלחה הכי גדולה שלנו כבודדים, כקבוצה, כמדינה. אנחנו אפילו לא מבינים מה עשינו כאן. לשחק כפי ששיחקנו כאן היום בנסיבות אליהן הגענו זה יותר מדי טוב. זה ההישג הכי גדול בקריירה של כולנו גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית ובהפרש גדול".

בצד הצרפתי נרשמה אכזבה וכך גם ביציע, שם כ-1,200 אורחים ניסו להתמודד עם המסה האדירה של האוהדים המארחים. צרפת כבר הוליכה 1:2 אחרי משחק הזוגות אתמול, אבל היום הפסידה והקפטן גי פורז'ה אמר: "כואב להגיע כל כך קרוב ולא לנצח. מה שקשה זה שבשני המשחקים היום לא היינו קרובים לנצח. טרויצקי היה יותר טוב בכל אספקט של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully