וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל ניצחה את סביליה

נילמאר כבש והצוללת הצהובה ניצחה 0:1. אספניול רביעית אחרי עוד ניצחון ביתי. אוואט ומאיורקה הפסידו לחטאפה 3:0

אחרי שברצלונה וריאל מדריד עשו את שלהן אתמול, המשיך הערב (ראשון) המחזור ה-14 בספרד, לצד תנאי מזג האוויר הקשים. ויאריאל ממשיכה להיראות טוב וניצחה 0:1 את סביליה, דודו אוואט ומאיורקה חזרו חבולים ממשחק החלוץ שלהם מול חטאפה עם הפסד 3:0 כואב שעצר את הרצף החיובי בו היתה שרויה הקבוצה. אספניול נאלצה לעבוד קשה לפני שהשיגה ניצחון ביתי, 0:1 על ספורטינג חיחון, מלאגה חזרה בגדול אחרי שני הפסדים עם 1:4 ענק על ראסינג סנטאנדר, בעוד נועלות הטבלה, אלמריה וסראגוסה חילקו ביניהן את הנקודות עם 1:1 מאכזב. בהמשך הערב תארח ויאריאל את סביליה, בעוד ריאל סוסידאד תפגוש את אתלטיק בילבאו.

ויאריאל - סביליה 0:1

הצוללת הצהובה ממשיכה לדרוש חזקה על המקום השלישי והיום עברה עוד מבחן לא פשוט בדמות מפגש עם קבוצה שאפתנית שנחושה להתאושש מפתיחת עונה לא טובה. נילמאר המצוין קיבל כדור עומק בדקה ה-30, התגבר על אנדרס פאלופ וגילגל פנימה במה שהתברר כשער היחיד במשחק.

אספניול - ספורטינג חיחון 0:1

אספניול הגיעה עם רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, אבל לא היתה רחוקה מלהחליק בפתיחה, כשהיא רושמת מחצית ראשונה חלשה מאוד. חיחון גם היא לא הרשימה, והשתיים ירדו בתיקו מאופס במחצית. המארחים קיבלו מכה כואבת בפתיחת המחצית השניה, כשבדקה ה-52 הם נותרו ב-10 שחקנים, אחרי הרחקתו של ראול באנה, אבל זה לא עצר אותם מלעלות ליתרון. בדקה ה-70 הם סוף סוף מצאו את הרשת מרגליו של לואיס גרסיה, שער שהספיק עבור 3 נקודות יקרות במה שהיה הניצחון השביעי משבעה משחקי בית של אספניול העונה.

חטאפה - מאיורקה 0:3

המארחים הגיעו במומנטום טוב אחרי ניצחון החוץ על סביליה, ופתחו מצויין כשהם לוחצים את שערה של מאיורקה. בדקה ה-20 הם היכו לראשונה, כשפדרו ריוס קיבל כדור בקצה הרחבה, ושלח בעיטה נהדרת שהכניעה את אוואט. שמונה דקות חלפו, והמארחים הכפילו את יתרונם, כשמהלך קבוצתי מצויין הסתיים במסירה של מיקו שמצאה שוב את ריוס, הפעם בתוך הרחבה, והאחרון שלח את השוער הישראלי לאסוף עוד כדור מהרשת.

הערב הרע שעבר על מאיורקה נמשך גם במחצית השניה, כששחקניה פשוט לא הצליחו להגיע להזדמנויות מוצלחות, ומנגד חטאפה סגרה את סיפור המשחק בדקה ה-79, כשדניאל פראחו הכניע בפעם האחרונה את אוואט, שספג בפעם השלישית העונה שלושה שערים. עד לסיום ניסו האורחים להחזיר משהו מכבודם, אבל גם זה לא הלך, ומאיורקה רושמת הפסד שמותיר אותה במקום השישי.

מלאגה - ראסינג סנטאנדר 1:4

המארחים התייצבו למשחק עם שני הפסדים רצופים, ויצאו מהסחרור בסטייל. כבר בדקה ה-28 הרים דודה כדור קרן ומצא את אליסאו בקצה הרחבה, וזה שיחרר בעיטה מצויינת שנעצרה רק ברשת. המארחים המשיכו ללחוץ, ובדקה ה-43 עלו ל-0:2, כשהתקפה שהחלה ליד הרחבה שלהם הפכה למתפרצת, סבסטיאן פרננדז מצא את רסיו שהמשיך בבעיטה טובה כדי להכפיל את היתרון. סנטאנדר הצליחה להוציא משהו מהמחצית הראשונה, כשצימקה רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, מרגליו של מרכוס רוזנברג. אלא שהמארחים לא אמרו את המילה האחרונה, ועלו מצויין אל המחצית השניה, ובעיקר- חוסה רונדון. שחקנה של מלאגה כבש פעמיים בתוך 2 דקות (52 ו-54), כשאת שני השערים מבשל אליסאו.

אלמריה - סראגוסה 1:1

שתי הקבוצות שנועלות את הטבלה בליגה הספרדית, ושהשיגו ניצחון בודד העונה קיבלו את ההזדמנות לעלות מעל לקו האדום. אחרי מחצית ראשונה נטולת אירועים משמעותיים, קיבלה סראגוסה את הצ'אנס לו חיכתה, כשזכתה לדור עונשין מ-11 מטרים. גבי שלח את הכדור אל הפינה הימנית, והעלה את האורחים ליתרון. המארחים החלו להילחם על חייהם, והצליחו למצוא שער שיוויון 10 דקות מאוחר יותר, כשאוצ'ה הרים כדור מצויין היישר אל ראשו של פאבלו פיאטי שנגח מקרוב אל הרשת.

ריאל סוסידאד - אתלטיק בילבאו 0:2
כבשו לסוסידאד: צ'אבי פרייטו (פנדל, 26) ומיקל סן חוסה (עצמי, 48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully