וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ראן בפסגה בחסות השלג

המדורגת חמישית ניצלה את דחיית המשחק של של ליל על מנת לגבור על מונאקו 0:1 ולקפץ לראש הטבלה. סושו-ולנסיין 1:2

בצל דחיית משחקה של ליל מול לוריין בשלג השלג הכבד, נפתח הערב (שבת) שאר המחזור ה-16 בצרפת. ראן היתה זו שניצלה את דחיית המשחק של ליל, כאשר עלתה לפסגה ל-24 שעות לפחות אחרי שניצחה במגרשה הביתי 0:1 את מונאקו. סושו נמצאת רק שלוש נקודות מהמקום הראשון הודות ל-1:2 על ולנסיין. ליון שנמצאת במומנטום נהדר ניצחה בחוץ 1:2 את מונפלייה וצימקה את הפער מהמוליכה לנקודה אחת בלבד.

ראן - מונאקו 0:1

המדורגת חמישית קיבלה הזדמנות לתפוס את הפסגה הודות לשיבוצי המחזור ודחיית משחקה של ליל, ולא נתנה לה לחמוק מבין הידיים. אחרי שעצרה את מארסיי באמצע השבוע עם תיקו מאופס במשחק ההשלמה, ראן השיגה את ניצחונה השני בשמונת המשחקים האחרונים, מול הקבוצה של המאמן לשעבר גי לאקומב. טעות של הילד נמפאליס מנדי עלתה למונאקו ביוקר, כשהקולומביאני ויקטור הוגו מונטאניו ניצל בדקה ה-63 את הפנדל לו גרם הקשר הצעיר. מונאקו לא הצליחה להשיג את השוויון, ראן מוליכה זמנית.

סושו - ולנסיין 1:2

המארחת רשמה ניצחון שלישי ברציפות והיא מרוחקת רק שלוש נקודות מהפסגה. המגן הברזילאי קרלאו העלה את סושו ליתרון בדקה ה-15, ובדקה ה-55 מתפרצת של החלוצים המהירים אידיי בראון ומודיבו מאיגה הסתיימה בשער של השני. קרלוס סאנצ'ז צימק 10 דקות לאחר מכן.

מונפלייה - ליון 2:1

זה היה משחקה התשיעי ברציפות של ליון ללא הפסד, והפעם היא אספה עוד שלוש נקודות כדי לעלות למקום השלישי עם נקודה פחות מהמוליכה ראן. סגנית האלופה שיחקה ללא ז'רמי טולאלן ויוהאן גורקוף הפצועים, ועלי סיסוקו המורחק, אבל נהנתה משערו החמישי העונה של ליסנדרו לופז, שהעלה אותה ליתרון בדקה החמישית. מונפלייה, שיכלה להשתוות למוליכה אם הייתה מנצחת, כמעט והשיגה נקודה בזכות שער משווה של אמיר ספאחיץ' בדקה ה-81. בסופו של דבר לופז השלים צמד בדקה ה-90 ורשם ניצחון גדול לליון, שהתברגה חזק בצמרת הצפופה.

משחקים נוספים:

טולוז - קון 0:1
לטולוז: פדריקו סנטאנדר (66)

לאנס - אוקזר 1:1
ללאנס: אלדין יחיא (29). לאוקזר: ז'אן פסקל מיניו (87)

ארל-אביניון - נאנסי 1:1
לארל: פרנק ג'ה-ג'ג'ה (8). לנאנסי: יוסוף חאג'י (28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully