וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד פתחה פער של 10 נקודות בפסגה

הקבוצה המצוינת של יורגן קלופ זכתה באליפות החורף אחרי 0:2 על נירנברג. 83 דקות לאלמוג כהן. לברקוזן גברה על קלן 2:3

המחזור ה-15 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם ציון דרך משמעותית מבחינת בורוסיה דורטמונד, שניצחה 0:2 בחוץ את נירנברג והבטיחה לעצמה את אליפות החורף בגרמניה, שני מחזורים לפני היציאה לפגרה כשהיא מוליכה ב-10 נקודות את מיינץ השנייה. אלמוג כהן שותף 83 דקות בהפסד קבוצתו.

יום המשחקים נפתח עם באייר לברקוזן הרביעית, שהצליחה להשיג ניצחון דרמטי 2:3 מול קלן. הקבוצה של יופ היינקס עלתה בעקבות הניצחון למקום השלישי בליגה עם 29 נקודות והיא מרוחקת נקודה אחת בלבד מתחת למיינץ, שהפסידה אתמול 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט. מנגד, קבוצתו של פרנק שייפר נותרה במקום ה-17 והלפני אחרון כשהיא שקועה ארבע נקודות מתחת לקו האדום.

נירנברג - דורטמונד 2:0

13 ניצחונות מ-14 המחזורים האחרונים, 37 שערי זכות ומאזן חוץ מושלם אחרי שמונה מחזורים - הטוב בהיסטוריית הבונדסליגה. מישהו עוד מופתע שבורוסיה דורטמונד היא אלופת החורף בגרמניה? הקבוצה של יורגן קלופ ניצחה 0:2 בנירנברג והגיעה ל-40 נקודות אחרי 15 מחזורים וכעת היא מוליכה את הליגה בהפרש של 10 נקודות מעל מיינץ חסרת היציבות.

מטס הומלס הבקיע את הראשון לאחרי שנגח מצוין הגבהה של נורי שהין בדקה ה-22, וקבע 0:1 לדורטמונד. הקבוצה של יורגן קלופ המשיכה לשלוט ולחפש את השער השני, ובדקה ה-88 היא אף דאגה לסגור את הסיפור: מבצע קבוצתי מצוין אם כי מעט מבולגן הסתיים בבעיטה בסיבוב של רוברט לוונדובסקי, שקבעה את תוצאת המשחק. אלמוג כהן פתח בהרכב נירנברג והוחלף בדקה ה-83.

לברקוזן - קלן 2:3

הקבוצה המארחת קיבלה השבוע בשורות חיוביות ביותר, כששני הפצועים שלה, מיכאל באלאק וסטפן קיסלינג, חזרו לאימונים לאחר תקופה ארוכה. דבר חיובי נוסף שקרה לקבוצה הוא הניצחון 0:1 בחוץ מול רוזנבורג. לברקוזן הצליחה להמשיך גם היום את התקופה הטובה והשיגה ניצחון ראשון לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, 2:3 על קלן ועלתה כאמור למקום השלישי בליגה.

הקבוצה הביתית עלתה ליתרון בדקה ה-21, כשבעיטה של רנאטו אוגוסטו נהדפה לא טוב על ידי פאריד מונדראגון הקשיש, פטריק הלמס הגיע ראשון לכדור החוזר ודחק פנימה כדי לקבוע 0:1. היתרון החזיק מעמד ארבע דקות בלבד כשכדור חופשי של לוקאס פודולסקי הגיע לפדרו גרומל, ששינה כיוון עם השפיץ של הנעל לקורה ופנימה בדרך ל-1:1.

לברקוזן עלתה שוב ליתרון בדקה ה-55, כשמסירת רוחב של ארתורו וידאל הגיעה לטרנקילו בארנטה, ששיחרר בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה וקבע 1:2. שש דקות בלבד חלפו והאדומים-שחורים כבשו את השלישי, כשקרן הגיעה לראשו של מנואל פרידריך שנגח למשקוף, הכדור חזר לסטפן ריינארץ שמקרוב נגח פנימה וקבע 1:3. קלן עוד הצליחה לצמק בדקה ה-65 משער של מרטין לאניג, אחרי בישול נוסף של פודולסקי אך זה לא הספיק ובסיום זה 2:3 ללברקוזן.

עדכון ראשון: 18:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully