וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס התבססה במקום השלישי

יובה ניצלה את איבוד הנקודות של יריבותיה ופתחה עליהן פער בזכות 1:3 על קטאניה בחוץ. סמפדוריה ניצחה את בארי 0:3

המחזור ה-15 באיטליה, שנפתח עם המשחק המרכזי בין לאציו לאינטר ביום שישי ונמשך אמש (שבת) עם משחקיהן של רומא ומילאן, נותר עם פירורים בלבד ליום ראשון.


קטאניה - יובנטוס 3:1

הגברת הזקנה נראית לא רע בליגה ופיצתה את אוהדיה על ההדחה המביכה מאירופה באמצעות ניצחון חוץ בסיציליה. סימונה פפה כבש ראשון בדקה ה-35, אבל טקיאיוקי מורימוטו היפני השווה כעבור שתי דקות. יחד עם זאת, יובה המשיכה להיות טובה יותר ובדקה ה-44 נכנס פאביו קוואליארלה המצוין לפעולה עם שער שהיחזר לקבוצתו את היתרון. 13 דקות בתוך המחצית השנייה קבע החלוץ 1:3 ולמעשה הבטיח את הניצחון.

סמפדוריה - בארי 0:3

סמפדוריה ממשיכה לפלס את דרכה לצמרת ובזכות הניצחון היום היא חלפה על פני רומא ונדבקה לאינטר, כשהמקום הרביעי בו סיימה הקבוצה בעונה שעברה, שוב נראה כמטרה ברת השגה. ג'מפאולו פאציני כבש את שער הליגה החמישי שלו בשלושת המשחקים האחרונים כשדייק בפנדל בדקה ה-16 ואם בארי עוד חלמה לחזור למשחק, הרחקה של מרקו רוסי בצהוב שני סיימה עבורה את המשחק. סמפ זיהתה אפשרות לשפר את יחס השערים, צרה על שערו של ז'אן פרנסואה ז'ילה וסטפנו גוברטי אכן הוסיף צמד בדקות 56 ו-61 וסגר ניצחון יפה.

פיורנטינה - קליארי 0:1

אחרי שני משחקים קשים נגד מילאן ויובנטוס, הויולה שמחו לקבל יריבה מדרג נמוך יותר ונגיחה פנימה של אדריאן מוטו בדקה ה-52 - שערו הראשון של הרומני העונה - העלתה את הקבוצה מפירנצה ליתרון והבטיחה ניצחון. פיורנטינה השיגה שלוש נקודות.

פארמה - אודינזה 1:2
לפארמה: הרנו קרספו (24 בפנדל, 56). לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (35)

צ'זנה - בולוניה 2:0
לבולוניה: מרקו די ואיו (31), מיגל בריטוס (87)

לצ'ה - גנואה 3:1
ללצ'ה: אדוארד אופרה (45). לגנואה: לוקה טוני (55), אנדראה ראנוקיה (75), מרקו רוסי (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully