וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נקודות ללימונד בניצחון מנורקה

הישראלי קיבל 28 דקות והיה טוב ב-65:75 על סראגוסה. עוד במחזור: הפסדים מביכים לברצלונה וקאחה לבוראל

המחזור העשירי בליגה הספרדית נמשך הערב, והביא עימו שתי הפתעות גדולות בדמות הפסדים של ברצלונה וקאחה לבוראל. נפתח עם מוליכת הטבלה, שהמשיכה את הכושר הנוראי בו היא מצויה ביורוליג עם תבוסה נוספת, הפעם 91:71 לקאחסול סביליה, יריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ. התבוסה המשפילה היתה ההפסד השני של הבאסקים העונה, ו-18 נקודות של מירזה טלטוביץ' ממש לא הושיעו אותם היום. המנצחים, מנגד, נהנו מחמישה שחקנים בדאבל פיגרס, אותם הוביל מינדאוגס קטלינס עם 17.

ברצלונה הפסידה אמנם בנקודה בלבד - 63:62 לאסטודיאנטס, אך גם במקרה שלה מדובר בהפסד מביך נוסף, השלישי במספר העונה. יאקה לאקוביץ' קלע 18 נקודות לאלופת אירופה המאכזבת, שקיבלה חדשות לא פחות רעות עוד לפני המשחק בדמות מצבו הרפואי של פיט מיקאל. הפורוורד האמריקאי שהחמיץ את המשחקים האחרונים של הקבוצה ייעדר עוד חודשיים נוספים, לאחר שיידרש לעבור ניתוח בברכו.

ובמחזור משוגע כזה, מה הפלא שמנורקה רושמת ניצחון? ערב המחזור ישבה הקבוצה של רביב לימונד במקום ה-15, אך הערב היא גברה על סראגוסה 65:75, כאשר הקומבו-גארד הישראלי היה שני ברשימת הקלעים של קבוצתו עם 13 נקודות (6 מ-8 ל-2, 0 מ-3 ל-3) ב-28 דקות משחק.

עדכון ראשון: 17:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully