וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם חזרה למסלול ההפסדים

אחרי שהביסה את מנצ'סטר יונייטד בגביע הליגה, ווסטהאם חזרה לדרכיה עם הפסד ליגה 1:0 לסנדרלנד והיא עדיין עמוק בתחתית

אחרי שבוע טוב מאוד שעבר עליה ושכלל ניצחון ליגה על וויגאן וניצחון מרשים למדי בגביע הליגה על מנצ'סטר יונייטד, חזרה הערב (ראשון) ווסטהאם למסלול ההפסדים אחרי שנכנעה 1:0 לסנדרלנד באצטדיונה של האחרונה, כשגורדן הנדרסון הצעיר כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-34. בשבוע הבא תחזור ווסטהאם לאפטון פארק, אבל ממתין לה מבחן קשה נגד מנצ'סטר סיטי.

במשחק שנערך מוקדם יותר ניצחה ווסט ברומיץ' את ניוקאסל 1:3. כבשו לווסט ברומיץ': סומן צ'וי (32), פיטר אודמויינגי (71, 89). לניוקאסל: פטר לובנקרנדס (90+2)

שחקני ווסטהאם, סקוט פארקר עם קרלטון קול. Alex Livesey, GettyImages
עדיין עמוק בתחתית. פארקר וקול/GettyImages, Alex Livesey

המשחק נפתח בשליטה בלעדית של סנדרלנד, שלחצה את ווסטהאם בתוך החצי שלה, תקפה מכל צד וכיוון, אבל נתקלה בהגנה חזקה ויציבה של הפטישים. ווסטהאם מנגד, פתחה במערך זהיר עם חלוץ אחד (קרלטון קול), התבססה על התקפות מתפרצות והתרכזה בעיקר במגננה מול שלישייה קדמית שכללה את דארן בנט, דני וולבק ואסמואה גיאן.

התכנית של גרנט ועבדה סנרדלנד לא הצליחה להגיע למצבים אמיתיים למרות השליטה שלה במגרש, אבל בדקה ה-34 אסמואה גיאן עזב את העמדה שלו במרכז הרחבה, משך את תשומת הלב של ההגנה ופינה מקום לג'ורדן הנדרסון, שקיבל את הכדור מהגנאי ובנגיעה אחת שלח פנימה.

במחצית השנייה המשחק מעט התאזן, אבל ווסטהאם חסרה מחץ באזור הרחבה של המארחת כשגרנט מתעכב עם החילופים ומשחק עם מעט מדי כלים בחלק הקדמי. המנג'ר הישראלי עשה את השינוי בדקה ה-69, אז הכניס את פרדריק פיקיון וזבון היינס למערכה ועבר למערך התקפי יותר, והקבוצה שלו אכן הצליחה להגיע לרחבהת היריבה עם מספר גדול יותר של שערים, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ובסיום 0:1 לסנדרלנד.

שחקן סנדרלנד ג'ון מנסה לפני שחקן ווסטהאם, קרלטון קול. Alex Livesey, GettyImages
התקשה מאוד כחלוץ בודד. קול מאחורי מנסה/GettyImages, Alex Livesey

מהלך המשחק

דקה 14: קאטרמול בעט שטוח מחוץ לרחבה, גרין לא התקשה לקלוט.

דקה 22: אובינה לקח בעיטה חופשית מ-22 מטרים ועבר את החומה, אבל גורדון קלט בקלות.

דקה 34: גול! אסמואה גיאן קיבל את הכדור בצד ימין, העביר כדור רוחב טוב ומדויק למרכז הרחבה וג'ורדן הנדרסון, שהגיע מאחור, לא עצר וכבש ברגל שמאל. 0:1 לסנדרלנד.

דקה 36: גיאן הפתיע עם ספק בעיטה-ספק הגבהה והכדור האיטי שהוא שלח קיפץ על המשקוף ויצא החוצה.

דקה 44: ג'ונתן ספקטור אסף את הכדור סמוך לעיגול האמצע, פרץ בכוח דרך המרכז וסיים עם בעיטה שטוחה מ-18 מטרים, שחלפה סמוך לקורה של גורדון.

דקה 49: קול קיבל כדור מאובינה, עשה חצי סיבוב מהיר ובעט שטוח ברגל שמאל, הכדור התגלגל משמאל לימין ויצא החוצה.

דקה 66: גיאן נשלח לכדור עומק ובעט כדור חזק מ-17 מטרים, גרין הדף היטב והרחיק את הסכנה.

דקה 79: אובינה ניצל רפיון בהגנת סנדרלנד כדי לקבל את הכדור במצב נוח בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו פגשה את הקורה ויצאה החוצה.

דקה 85: ריצ'רדסון נשלח לכדור עומק מול גרין שהגיע ראשון, אבל לא הצליח להשתלט. הכדור הגיע לוולבק, אבל זה בעט למרכז וטומקינס, שחיפה על גרין, בלם. החמצה גדולה של סנדרלנד.

סנדרלנד: קרייג גורדון, נדום אונוהה, אנטון פרדיננד, ג'ון מנסה, פיליפ בארדסלי, לי קאטרמול, קירן ריצ'רדסון, ג'ורדן הנדרסון (אחמד אלמוחמדי, 86), דני וולבק, דארן בנט (סטיד מלבראנק, 76), אסמואה גיאן (בדווין זנדן, 90+2).

ווסטהאם: רוברט גרין, טל בן חיים (ג'וליאן פובר, 83), ג'יימס טומקינס, מתיו אפסון, דני גבידון, ג'ונתן ספקטור, סקוט פארקר, קירון דייר (פרדריק פיקיון, 69), לואיס בואה מורטה (זבון היינס, 69), ויקטור אובינה, קרלטון קול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully