וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי ארקין: "כרגע אנחנו חוגגים כל נקודה"

5.12.2010 / 12:44

שוער הפועל ר"ג מקווה שהתיקו מול אשדוד ישפר את מצב רוחה של נועלת הטבלה. צביקה צמח: "אפשר לראות שיפור בקבוצה"

הפועל רמת גן הצליחה לקטוע סוף סוף את שרשרת שמונת ההפסדים הרצופים, ולחלץ נקודה חשובה במשחק החוץ נגד אשדוד (2:2). הרמת גנים נמצאים עדיין בקרקעית טבלת ליגת העל, אולם ניכר כי בשבועות האחרונים חלה מגמת שיפור קלה ויתכן שעם חיזוק נכון בחודש ינואר, הקבוצה תצליח לשרוד עונה נוספת בליגה, אחרי שבשבועות האחרונים כבר סימנו אותה כיורדת הבטוחה.

בשבוע הבא מצפה לקבוצה קרב תחתית מסקרן ביותר נגד הפועל פתח תקווה אותה מאמן יובל נעים, שאימן ברמת גן בחמש העונות האחרונות. "אחרי שמונה הפסדים גם תיקו חוגגים, אין מה לעשות. אנחנו במקום האחרון ולא צברנו הרבה נקודות, ואנחנו חוגגים כל נקודה כרגע", אמר שוער הקבוצה איתי ארקין, לאחר שקבוצתו הצליחה לצבור נקודת ליגה ראשונה מאז תחילת חודש אוקטובר.

ארקין מפרגן למשה אוחיון, שכבש נגדו אמש שער נפלא, וגם מחמיא למאמן השוערים שלו בקבוצה: "גול ענק של משה אוחיון, תפס אותי בפינה הקרובה, בעיטה ברמה מאוד גבוהה, אין מה להגיד באמת גול יפה. אנחנו עובדים על יותר אגרסיביות ושליטה ברחבה באימונים עם מאמן השוערים יום טוב טליאס, כמובן שיש לי עוד הרבה ללמוד וממשחק למשחק זה הולך ומשתפר".

ארקין ג'וניור כבר מביט קדימה אל עבר המחזור הבא והמפגש הפיקנטי עם מאמנו לשעבר יובל נעים, שמאמן כיום את הפועל פתח תקוה: "כפי שאני מכיר את יובל נעים, תמיד קשה לשחק מול הקבוצות שלו, הן עומדות טוב בהגנה".

"אנחנו נבוא נעשה את המקסימום וננסה להבקיע", הוסיף השוער לקראת המפגש עם המלאבסים. "אחרי חמישה משחקים ברצף שכמעט לא כבשנו, פתאום בשלושה משחקים אחרונים אנחנו כובשים, אפילו צמדים, גם נגד אשדוד, גם מול בית"ר. ננסה לנצל את המומנטום הזה מול הפועל פתח תקוה בשבוע הבא, נתקיף, ננסה לכבוש, ונעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח".

"כמובן שהיינו חותמים על תיקו גם לפני המשחק, ניתן לראות מגמה חיובית ושיפור בשבועות האחרונים", אמר מאמן הקבוצה צביקה צמח, שהצליח להשיג נקודה ראשונה מאז הוחתם בקבוצה, "ידענו להשוות לקראת הסיום והשחקנים הראו חוסן מנטלי. הוצאנו נקודה מול קבוצה מאוד איכותית במגרש קשה מאוד. אני מאמין שנעשה שינויים בינואר ונראה הרבה יותר טוב בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully