וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נק' לעמרי כספי בהפסד סקרמנטו לדאלאס

הישראלי נכנס לשחק בחצי השני, תרם 5נק' ו-5 ריב' ב-13 אבל קבוצתו ספגה הפסד שביעי רצוף כשנוצחה ע"י המאבס 105:103

לאורך כל המשחק לפנות בוקר (ראשון) בו אירחה סקרמנטו את דאלאס, הייתה תחושה שהקינגס יצליחו לשבור את רצף ההפסדים, כשהעימות היה צמוד-צמוד, אבל איבודי כדור במאני-טיים מצדו של קרל לאנדרי סייעו לדאלאס לנצח 103:105 ולהנחיל לסקרמנטו הפסד שביעי רצוף וצניחה למאזן 14:4. הארקו ארינה התרוקן במהירות.

עמרי כספי היה טוב מאוד. כספי לא קיבל אף דקת משחק בחצי הראשון, אבל נכנס בתחילת הרבע השלישי ותרם לקינגס 5 נקודות ו-5 ריבאונדים ב13 דקות משחק, כשהוא 2 מ-2 מהשדה. למרות התרומה, כספי הורד במהלך הרבע הרביעי לספסל, וחזר רק להתקפה האחרונה של סקרמנטו, כשהייתה בפיגור 2 פחות מ-12 שניות לסיום. בהתקפה ההיא כספי לא נגע בכדור, וגם לא טייריק אוונס, כוכב הקבוצה, וסקרמנטו ראתה את קרל לאנדרי מאד ואת דאלאס חוגגת.

סקרמנטו פתחה היטב את המשחק ויכולת אישית מצוינת של טייריק אוונס סייעה לה להוליך במחצית 54:55, למרות שדירק נוביצקי היה גדול בשני הרבעים הראשונים. 4:08 דקות אחרי פתיחת הרבע השלישי נכנס עמרי כספי למשחק, כשסקרמנטו הוליכה 61:63. 5:09 דקות לסוף הרבע עלה על הלוח עם שלשה. דאלאס ביצעה ריצת 0:9 והשוותה ל-76:76 ופול ווסטפאל הזעיק פסק זמן, כשכספי נשאר אחריו על הפרקט. הרבע השלישי נגמר בשוויון 80:80.

כספי פתח את הרבע הרביעי וסיפק הגנה טובה במשחק שבו היתרון עבר מיד ליד. שתי שלשות של פרנסיסקו גארסיה ועד סל שדה הקפיצו את הארקו ארינה והקינגס עלו ליתרון 5.כספי נשאר במשחק, וסיים יפה מסירה של גארסיה כדי להוסיף לעצמו 2 נקודות. אבל למרות שהמומנטום היה בצד של סקרמנטו, ווסטפאל הוציא את כספי וגארסיה, שניים שתרמו רבות ליתרון 7 הנקודות של המארחים, והכניס את בנו אודריך וטייריק אוונס פחות מ-7 דקות על השעון. למזלה של סקרמנטו דאלאס המשיכה להחטיא מחוץ לקשת, אוונס ייצר נקודות וההפרש נשמר.

אבל דאלאס לא הרימה ידיים ולאט לאט נגסה ביתרון הקינגס עד שג'ייסון טרי השווה ל-101:101 כשעל השעון 1:13 דקות לבאזר. סקרמנטו חזרה רע מפסק הזמן עם איבוד, טייסון צ'נדלר קלע שתיים מהקו לדאלאס ובהתקפה הבאה דירק נוביצקי חסם את קרל לאנדרי בצורה נקייה לפי השופטים. ג'ייסון קיד דייק בשתיים מהקו, דמרקוס קאזינס הטביע, ואז ג'יי.ג'יי בראה החטיא שתיים מהקו, ו-11.6 שניות לסיום דאלאס הוליכה 103:105 כשהכדור אצל סקרמנטו. כספי עלה לפרקט כדי לעזור לקבוצתו להשיג ניצחון, אבל ההתקפה לא עבדה, אוונס כלל לא קיבל את הכדור, קרל לאנדרי איבד עוד כדור, ודאלאס ניצחה 103:105.

טייריק אוונס הוליך את קלעי סקרמנטו עם 25 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. דונטה גרין קלע 19, דמרקוס קאזינס, שפתח כסנטר, קלע 17 והוריד 11 ריבאונדים. דירק נוביצקי הוליך את דאלאס עם 25 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'ייסון טרי קלע מהספסל 23 נקודות, קארון באטלר הוסיף 13 וטייסון צ'נדלר קלע 10 והוריד 7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully