וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוס מנצח

פינת הסוסה השחורה מחפשת את הקבוצה שתעשה לכם את משחקי ראשון ושני. והפעם אנחנו מבקרים בסריה A ובליגה הלאומית

מדי שבוע בפינת הסוסה השחורה אנחנו מחפשים את הקבוצות הקטנות יותר, שרחוקות מהכותרות, אבל כאלה שבהחלט יכולות להיות אלה שיסדרו לכם את ההימור. בשבוע שעבר נחלנו הצלחה נאה בליגה האירופית עם ספורטינג ליסבון (ניצחון על ליל) וסטיאווה בוקרשט (תיקו עם ליברפול) והפעם אנחנו מתחילים באיטליה עם המשחק בין פארמה לאודינזה שמציג יחסים אטרקטיביים וממשיכים לליגה הלאומית, כשהכח עמידר והפועל הרצליה מחפשות לצאת מהמשבר ולהעשיר את הכיס שלכם.

משחק מספר 5 (ראשון) - פארמה - אודינזה 2.30, 2.70, 2.70

שתי הקבוצות התחילו רע מאוד את העונה, אך התאוששו בהמשך ושיפרו עמדות בטבלה. פארמה הפסידה העונה רק פעם אחת במגרשה, למילאן, אך היא מתקשה בכיבוש שערים כאשר רק בארי וצ'זנה כבשו פחות. אודינזה אמנם הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה, אך היא נמצאת במגמת שיפור אדירה ומציגה את אנטוניו די נטאלה בכושר מצוין. מלך שערי הליגה אשתקד כבש שישה שערים בשלושת השבועות האחרונים וזו עוד סיבה להמר על אודינזה כסוסה השחורה.

ההימור: 2

משחק מספר 51 (שני) - הכח עמידר רמת גן - הפועל הרצליה 2.05, 2.55, 2.75

שתי קבוצות במשבר עמוק ייפגשו לקרב בו שתיהן חייבות את הנקודות. הסגולים סופרים כבר שישה הפסדים רצופים שהאחרון ביניהם היה לעראבה החלשה. ההגנה של רונן ויינשטיין לא מתפקדת וסופגת שערים קלים והקו האדום נראה קרוב מתמיד. גם העולה החדשה של בני טבק לא ניצחה כבר חמישה משחקים. אחרי פתיחת העונה המפתיעה, הנסיגה דרדרה את הרצליה וקירבה אותה לחלק התחתון. אנחנו חושבים שיריבה לחוצה כמו הכח זו הזדמנות מצוינת לצאת מהמשבר.

ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully