וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "היינו מפוחדים, אני מודאג וכועס"

מנג'ר צ'לסי היה מאוד מתוסכל אחרי ה-1:1 עם אברטון: "לא מבין למה שינינו את שיטת המשחק". ונגר: "אנחנו רחוקים מהאליפות"

התקופה הנוראית של צ'לסי נמשכה גם הערב (שבת), כאשר הדאבליסטית המכהנת סיימה משחק רביעי רצוף ללא ניצחון - הפעם עם 1:1 ביתי מול אברטון, שהותיר את קרלו אנצ'לוטי עצבני מתמיד. "אני מאוכזב וכועס. לא רק בגלל התוצאה, שיחקנו כדורגל טוב במחצית הראשונה אבל החצי השני היה שונה לגמרי. שיחקנו על כדורים ארוכים, היינו מפוחדים ולא אהבתי את זה".

"אנחנו עובדים בכדי לשחק סוג מסוים של כדורגל, ואינני מבין מדוע שינינו את זה", הוסיף המנג'ר האיטלקי. "אני לא חושב שזו בעיה של ריכוז, כולם יודעים שזה היה משחק חשוב מאוד לאור המצב המסובך שלנו. אנחנו חייבים להשתפר יום-יום במגרש האימונים, ולעבוד קשה יותר. אני מודאג, מכיוון שלא ניצחנו משחקים רבים".

ונגר: "נאסרי מראה כישרון גדול"

מצבה של לונדונית אחרת, ארסנל, נראה יותר טוב והערב התותחנים ניצלו את דחיית המשחק של מנצ'סטר יונייטד כדי לנצח 1:2 את פולהאם ולעלות למקום הראשון. כוכב המשחק שוב היה סמיר נאסרי, שכבש צמד יפהפה, המשיך את העונה הפנסטסטית שלו וזכה למחמאות בסיום.

"למאמן חשוב להוציא את המיטב מהשחקנים שלו. לסמיר יש עוד הרבה מה להראות. הרבה אנשים הציבו סימני שאלה על הרכישה שלו, אבל הוא מראה כשרון גדול", אמר ארסן ונגר המרוצה, "השערים שלו היו שילוב של טאץ', אינטלגנציה וכשרון מיוחד. בשני המהלכים הוא היה צריך לגלות סבלנות עד לבעיטה האחרונה והוא עשה את זה".

לארסנל היה זה ניצחון ביתי ראשון אחרי שני הפסדים באצטדיון האמירויות והמנג'ר הצרפתי הוסיף: "יש לנו את הרוח ואת האיכות, אבל אנחנו פוגשים יריבות קשוחות. כבר אמרתי בעבר שהמירוץ לאליפות יהיה תלוי הרבה בהמשכיות. כרגע אנחנו רחוקים מזכייה באליפות. הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שיש לנו את הרצון להשיג אותה. האם זה יספיק? במאי נדע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully