וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "בשביל זה הבאנו את עטר"

מאמן מכבי ת"א פרגן לחלוץ שכבש את שערו השביעי העונה. נמני: "התיאום משתפר משבוע לשבוע". קשטן: "צריך סבלנות"

ספורט 5

הרכש הגדול של מכבי תל אביב מהקיץ האחרון, אלירן עטר, המשיך לספק קבלות גם הערב (שבת), כשכבש את השער הראשון בניצחון 0:2 על בני יהודה. בנוסף, אבי נמני ויוסי מזרחי יכלו סוף סוף לסמן וי על הרכב מוצלח במיוחד, שרשם בשבועיים האחרונים שש נקודות וארבעה שערים - שלושה מהם של אלירן עטר, שעזרו לצהובים להישאר מרחק נקודה אחת בלבד מהפועל תל אביב ופסגת הטבלה. מנגד, בני יהודה הלא יציבה של דרור קשטן שוב מפסידה, והיא נמצאת במקום העשירי בלבד.

נמני: "באופן כללי אנחנו מאוד מרוצים"

מאמן מכבי תל אביב יוסי מזרחי התייחס בסיום המשחק ליכולת של עטר ושל ההרכב בכלל ואמר: "לא התייחסנו לעטר בכלל, התרכזנו יותר באיך להמשיך לשחק כדורגל קצבי וטוב. בשביל זה הבאנו את עטר, השער שלו היה יוצא מן הכלל, אחד היפים שהיו השנה, אבל בשביל זה הוא במכבי תל אביב. אנחנו מצפים ממנו להמשיך בקצב הזה". על המשחק עצמו אמר מזרחי: "היה משחק עם קצב טוב והרבה אירועים ליד השערים. למעט הפתיחה שלנו היה משחק בסדר גמור. בני יהודה לא הפתיעה אותנו, עשינו 2-3 שגיאות בהגנה הבתהחלה, וזה טבעי כי קו ההגנה שלנו מורכב מזרים שלא מכירים את הישראלים. לאחר מכן השתלטנו על המשחק, והכתבנו על הקצב".

מאמנה של מכבי תל אביב פרגן גם לשחקן המצטיין גיז'רמו ישראלביץ' ואמר: "כשהוא היה פצוע הוא היה חסר לנו מאוד בקומבינציה של הקשרים שלנו. זה שחקן שילחוץ על השחקנים של היריב והוא עושה את זה טוב מאוד. היום הוא קיבל בונוס בדמות של שער".

לאחר מכן התייחס נמני לחיבור המתהווה של קבוצתו, כשהוסיף: "באופן טבעי, ככל שהזמן יעבור אז גם התיאום יהיה יותר טוב, זה משתפר משבוע לשבוע. עדיין יש קצת בעיה של שפה ותיאום בין השחקנים, אך נתגבר על זה. באופן כללי אנחנו מאוד מרוצים".

ישראלביץ' עצמו אמר בסיום המשחק: "חזרתי לשחק וזה מה שחשוב לי, היה לי בתחילת העונה קשה מאוד בגלל הפציעה. קודם כל לא חשוב מה היה במכבי לפני, לשבת בטריבונה ולראות זה קצת כואב, ובזכות הרופא, הצוות המקצועי והמשפחה שלי חזרתי וזה מה שחשוב. אני רוצה להיות יותר טוב ממה שהייתי עד עכשיו".

קשטן: "אני מאוכזב כי התוצאה יכלה להיות שונה"

מאמן בני יהודה דרור קשטן היה המום משתי ההחמצות של איליה יברויאן וחסן אבו זייד בעשר הדקות הראשונות של המשחק. בסיומו, כשהוא הבין עד כמה זה עלה לו ביוקר, הוא התקשה לשכוח את האירועים האלה ואמר: "אני מאוכזב, ב-12 הדקות הראשונות היינו צריכים להבקיע לפחות שלושה שערים בטוחים, שזה היה משנה את כל המשחק. מכבי תל אביב לא הגיעו לשתי הזדמנויות. היתה בעיטה יוצאת מן הכלל של עטר, והשער השני נוצר מטעות שלנו של כדור רוחב. הם לא ייצרו שום התקפה ושום הזדמנות. פעמיים שדלה התכופף להרים כדורים מהשער, וזה הסתיים בשערים. אני מאוכזב כי התוצאה הייתה יכולה להיות שונה לחלוטין, והמשחק היה יכול להיות שונה להלוחטין כי אנחנו יודעים מה זה מומנטום של משחקים של שער בדקות הראשונות".

קשטן המשיך לדבר על משחק ההתקפה שלנו, שהפעם לא יצר אפילו נקודה ואמר: "הבעיה היותר קשה שאתה לא מייצר מצבים. בני יהודה מייצרת בכל משחק 4-5 מצבי הבקעה של 100 אחוזים. בכדורגל דברים משתנים, אז קצת סבלנות, נמשיך בדרך שלנו, שיחקנו היום כדורגל נכון והעובדה היא שמכבי תל אביב לא יכלה לפצח אותנו. הגענו להזדמנויות שלנו. שיחקנו עם שחקנים התקפיים. פעם זה ככה ופעם זה ככה, וחבל שהפעם זה יצא לחובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully