וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס הדהימה את מארסיי 0:1

הקבוצה של דשאן אכזבה ואיבדה צ'אנס לעלות לפסגה. מי שניצלה זאת היא ליל, שהביסה את לוריין 3:6. שלושער לסו

לאחר שראן עלתה אמש (שבת) לפסגת הליגה הצרפתית לאחר שמשחקה של ליל מול לוריין נדחה בעקבות השלג, שבה הערב הקבוצה מצפון צרפת למקום הראשון בטבלה עם 3:6 גדול בביתה. מי שהיתה יכולה לעקוף אותה אך לא עשתה כך היא מארסיי, שאכזבה והפסידה 1:0 לניס מהתחתית. לפאריס סן-ז'רמן זה דווקא הלך יותר טוב, עם ניצחון ביתי 1:3 על ברסט.

ליל - לוריין 3:6

סופת השלגים שהשתוללה במערב אירופה הובילה את ההתאחדות הצרפתית לדחות את המשחק ב-24 שעות, ומסתבר שהמארחת הגיעה חמה - ועוד איך חמה. קווין גמיירו עוד העלה את לוריין ל-0:1 בדקה ה-6, אלא שחמש דקות מאוחר יותר התחילה ההצגה של מוסא סו, שהשווה ל-1:1. שער עצמי של מקסים בקה השלים מהפך והעלה את המארחת ליתרון, אלא שגמיירו השלים צמד וקבע 2:2 ממש על סף ההפסקה. ואז הגיעה המחצית השניה, ואיתה בליץ אדיר מצד המארחים: סו השלים צמד בדקה ה-48, ולאחר שלינל קיטמבלה עוד השווה ל-3:3, אמרו ז'רביניו (58), פייר אלן פרו (88) וסו (82) את המילים האחרונות. ליל עולה למקום הראשון, מוסא סו חוגג שלושער גדול ומעלה את מאזנו העונה ל-13 שערים.

ניס - מארסיי 0:1

האורחים היו הרבה יותר טובים ומסוכנים, אך לא הצליחו להכניע את דויד אוספינה, ובתוך תוספת הזמן הם גם נענשו על כך. זה קרה כאשר אנתוני מונייה בישל לאמרס פאה, והעניק לקבוצה המארחת ניצחון מפתיע וגדול, אחרי נקודה בודדה בשלושת המשחקים האחרונים. החבורה של דשאן איבדה צ'אנס יקר לעלות למקום הראשון, ובמקום זה תיאלץ להסתפק במקום השלישי בלבד.

פאריס סן-ז'רמן - ברסט 1:3

אחרי התיקו עם ליון במחזור הקודם ועם רצף של חמישה משחקים רצופים ללא הפסד - שלושה מהם הסתיימו בתיקו - רשמו הערב הפריזאים שלוש נקודות שמקפיצות אותם כל הדרך אל המקום השני בצמרת הצפופה. ננה העלה את המארחת ליתרון בדקה החמישית, ולאחר שנולן רו השווה בדקה ה-54 הגיעו מתיו בודמר (59) ולודוביק ז'יולי הוותיק (77), ודאגו להשיג את הניצחון החשוב.

סט. אטיין - בורדו 2:2

הקבוצה הביתית פיספסה הזדמנות להידבק חזק לצמרת של הליגה. סט. אטיין הוליכה 1:2 משני שערים של אלבין אבונדו וקרלוס בוקנגרה תוך שתי דקות (67 ו-69), אך ספגה בדקה ה-89 מראשו של פרננדו. זאת לאחר שפאהיד בן חלפאלה העלה את הקבוצה של ז'אן טיגאנה ליתרון מוקדם בדקה ה-30. בורדו עלתה למקום השמיני עם 24 נקודות בעקבות התיקו, בעוד סט. אטיין עלתה למקום ה-11 עם 22 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully