וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "חבל שאירופה הורסת לנו את האווירה"

4.12.2010 / 21:15

רכז גלבוע/גליל מאושר מהיכולת בליגה אחרי ה-80:95 על בני השרון. שמיר: "יש עבודה, לבאסטון ייקח חודש להיכנס לכושר"

הפועל גלבוע/גליל עליון רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות בליגת העל כשגברה 80:95 על בני השרון במשחק חוץ בהרצליה ועברה אותה בטבלה. לפני המשחק דובר רבות על חזרתו של מייסיאו באסטון לליגת העל אחרי שזכה בשני גביעי אירופה עם מכבי תל אביב, אך בפועל השחקן שריכז את רוב תשומת הלב במשחק היה גל מקל, שרשם שיא קריירה מרשים עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים. באסטון עצמו שיחק רק 6 וחצי דקות, היה חלש ולא זרק כלל. בני השרון תתארח בשבוע הבא באשקלון, ואילו גלבוע/גליל תארח בביתה את מכבי אשדוד, במשחקים שינעלו את הסיבוב הראשון.

מקל: "אם היינו מנצחים באירופה, היו מדברים כמו בעונה שעברה"

הניצחון הגדול הערב גרם לגלבוע/גליל לצאת עם ביטחון למשחק החוץ ביורוקאפ מול מאריופול האוקראינית. הקבוצה תמריא מחר למשחק, בידיעה שהפסד יחסל כמעט לחלוטין את סיכויי ההעפלה שלה לסיבוב השני. "לפעמים הפסדים עושים טוב לקבוצה, שמח שהתמודדנו עם זה היטב", אמר בסיום המשחק מאמן גלבוע/גליל ליאור ליובין בהתייחס להפסד השבוע לאוקראינים, "ההכנות למשחקים קצרות וזה הרבה מנטלי. השחקנים הביאו משהו שלא ראינו מהם במלחה. היו היום מומנטומים וזה יוצר ביטחון. אם אנחנו מייצרים כמה עצירות ונכנסות כמה זריקות גדולות זה יוצר ביטחון. אנחנו מאמינים מול כל קבוצה שאנחנו משחקים".

גל מקל, כוכב המשחק הוסיף: "בליגה אנחנו בקו עליה, בני השרון ממותגת כקבוצה של 1-4 ובצדק, והיו לנו עוד שני ניצחונות טובים לפני. חבל שאירופה קצת הורסת לנו את האווירה. אני חושב שאם היינו מנצחים באירופה אז כבר היו מדברים על עונה כמו בשנה שעברה. למעט המעידה בראשון כל ההפסדים שלנו קבילים. מקווים שקו העלייה יימשך. היה משחק טוב שלי, נדבק לי כמו שאומרים, השנה גם מספר האסיסטים שלי עלו וגם האיבודים ואני צריך לשים לב".

שמיר: "לא הסתדרנו עם משחק ההתקפה שלהם"

מנגד בבני השרון לא הצליחו לצאת עם ניצחון אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר על מכבי תל אביב. בקבוצה באו בטענות לשיפוט לאחר שהמאמן דן שמיר קיבל עבירה טכנית בפיגור 6, 4 דקות לסיום. "הפסדנו את המשחק על 21 איבודי כדור ו-95 נקודות שספגנו, גליל היא קבוצה של ריצות", הסביר מאמן בני השרון דן שמיר, "היו להם הרבה כאלה היום. לא הסתדרנו עם משחק ההתקפה שלהם לאורך כל הדרך. יש לנו עבודה וחושבים לעשות. אני לא רוצה לדבר על השופטים, אבל הפאול הטכני כן, התוצאה הייתה לא מדויקת על הלוח, ניגשתי לסמי ואמרתי לו שיש טעות, הוא אמר שאין וחזרתי על דבריי, והם תיקנו. ואז נשרקה עבירה. היינו חייבים לודא שיתנו לנו את הנקודות, היה צורך להסביר כי הם לא שמו לב, וזה בלשון המעטה לא בסדר".

על שילובו של מייסיאו באסטון בקבוצה הוסיף שמיר: "עדיין אי אפשר לראות אותו בכושר ייקח לו משהו כמו עוד חודש. הוא צריך להיכנס לכושר ולהכיר את הקבוצה. אמרתי את זה מראש. זה ייקח פחות או יותר חודש".

דן גרונפלד הוסיף: "היה לנו מאוד קשה היום בעיקר בשמירה על הפיקנרול. לא הצלחנו לשלוט בקצב. אי אפשר להתייחס לטכנית כמה שהשפיע על המשחק, אם היינו חזקים בהגנה זה לא היה משנה. דברים לא התחברו היום ואנחנו צריכים לקחת אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully