וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד והפועל רמת גן נפרדו ב-2:2

האורדונים נמנעו מהפסד ליגה תשיעי ברציפות ושיא שלילי. משה אוחיון כבש צמד למארחים, הבולגרים טלקיסקי וביבישקוב הגיבו

אחרי שמונה הפסדי ליגה רצופים, הפועל רמת גן ידעה שאחד נוסף יהווה שיא שלילי בתולדות המועדון. אז היא נמנעו ממנו. מ.ס. אשדוד הורדה מהאולימפוס אחרי הניצחון הגדול בבלומפילד על הפועל תל אביב, ולמרות שחזרה מפיגור הודות לצמד של משה אוחיון, שהעלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה והצטרף לג'קו ערפאת בראש טבלת המבקיעים, השיגה הפעם רק 2:2 מול נועלת הטבלה. דימיטאר טלקיסקי (10 בפנדל) והמחליף קרום ביבישקוב (83) העניקו לצביקה צמח נקודה ראשונה בתפקיד והעלו את מאזן קבוצתם לשתי נקודות בלבד במקום האחרון. אשדוד תשיעית עם 17 נקודות.

שתי דקות מהפתיחה רצתה אשדוד פנדל בעקבות עבירה על דימיטאר מקרייב, אבל השופט מנשה משיח לא שרק. בדקה השמינית הוא כבר הצביע על הנקודה הלבנה, אך היה זה לטובת הפועל רמת גן, לאחר שרחמים צ'קול ביצע עבירה על לירון דיאמנט. הבולגרי דימיטאר טלקיסקי לקח אחריות והעלה את רמת גן ל-0:1. אשדוד ניסתה להגיב במהירות, אך ניסיונות של משה אוחיון ועידן שריקי לא צלחו והתסכול גבר לאור בזבוזי הזמן המתרבים של האורחים עד להפסקה.

עם פתיחת המחצית השנייה שלח ג'ון גרגורי למגרש את עמנואל סארקי ואמיר לביא, ובדקה ה-57 המחליף הראשון היה האיש הוכשל ברחבה וסידר למשה אוחיון את התשיעי שלו העונה והשישי מהנקודה הלבנה. 1:1. הקפטן האשדודי לא עצר כאן. בדקה ה-74 הוא השלים צמד אישי בבעיטה חופשית שאיתי ארקין רק הדף פנימה, והעלה את מאזנו ל-10 שערים. 1:2 לאשדוד. המהפך החזיק מעמד רק תשע דקות, כשבדקה ה-83 עידן סרור העביר כדור רוחב מצד השמאל והמחליף קרום ביבישקוב עשה 2:2.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, משה אוחיון, עידן שדה (עמנואל סארקי, 46), עדן בטיט (אמיר לביא, 46), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלי לוי, יקיר שינה, תמיר בן עמי, קרלוס צ'קאנה, תמיר פור, עידן סרור (דודי פדלון, 85), אורי ביבי (גל לוי, 65), דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט (קרום ביבישקוב, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully