וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה את ברשיה 0:3

הרוסונרי סגרו סיפור כבר במחצית הראשונה וחזרו להוליך את הטבלה ב-3 נקודות. רומא שמטה יתרון ונפרדה מקייבו ב-2:2

יממה אחת עם אותו מספר נקודות הספיקה למילאן ואחרי שהקבוצה מהבירה ניצחה אמש (שישי) את אינטר 1:3 ונדבקה לרוסונרי, היום אלו לא התקשו לגבור 0:3 על ברשיה ולהחזיר את הפער מהמקום השני לשלוש נקודות. אינטר לעומת זאת, משקיפה על יריבתה העירונית כבר ממרחק של 10 נקודות.

ההגנה של האורחת פשוט קרסה מול מוליכת הטבלה וגרמה לכך שהעולה החדשה כלל לא היוותה יריב לרוסונרי. קווין פרינס בואטנג כבש מקרוב כבר בדקה הרביעית ובדקה ה-28 נהנה רוביניו מבישול דווקא של ההגנה האורחת כדי להכפיל. שלוש דקות בלבד חלפו וזלאטן נהנה מהחופש ברחבה כדי להפציץ את ה-0:3 ולהרוג סופית את המשחק לפני מחצית שנייה יבשה משערים.

קייבו - רומא 2:2

ההפסד הכואב לפאלרמו בשבוע שעבר קטע לרומא רצף של שבעה משחקי ליגה ללא הפסד, והערב (שבת), על אף שהוציאו נקודת חוץ בורונה, הג'יאלרוסי שוב יוצאים מאוכזבים מאוד - הפעם מתוצאת תיקו. רומא כבר הובילה 0:2 על קייבו ונראתה טוב גם ללא סימונה פרוטה וג'ון ארנה ריסה הפצועים, אלא שהמארחת החביבה הצליחה להשוות ולסחוט 2:2 דרמטי.

פתיחת המשחק היתה כולה פביו סימפליסיו, כאשר בדקה ה-26 כבש הקשר הברזילאי את שערו השני העונה עם בעיטה מתוך הרחבה. דקה לפני הירידה לחדרי ההלבשה הכפיל סימפליסיו את התוצאה, הפעם ברגל שמאל ומבישול של מרקו קאסטי, ורומא כבר ראתה כיצד היא נצמדת לצמרת. אלא שאז הגיע הקאמבק של קייבו. זה התחיל בדקה ה-61, עם בעיטה מדויקת של דוידה מוסקרדלי, והגיע לסיום בדקה ה-83, כאשר פבלו גראנוצ'ה בעט מתוך הרחבה, הקפיץ את האוהדים הנלהבים, והעניק לקבוצתו נקודה חשובה. ניצחון במשחק ההשלמה העתידי מול בולוניה יעלה את החמורים המעופפים לחלק העליון של הטבלה, בעוד רומא מאבדת צ'אנס גדול לעלות באופן זמני למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully