וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מתקרבת לתואר מפתיע בדייויס

לודרה וקלמון חזרו מפיגור כדי לנצח את טרויצקי וזימוניץ' בחמש מערכות ולעלות ליתרון 1:2 בגמר בבלגרד. כעת חסר להם ניצחון

נבחרת הדייויס של צרפת נמצאת בדרך הנכונה לתואר העשירי בתולדותיה בגביע דייויס, אחרי שהערב (שבת) היא עלתה ליתרון 1:2 על סרביה בהתמודדות הגמר שמתקיימת בבלגרד. כזכור, הסרבים מעולם לא זכו בתואר היוקרתי. שתי הנבחרות הציבו למשחק הזוגות שחקנים שלא שיחקו במשחקי היחידים, אבל זה לא ממש עזר לסרבים עם הצמד ויקטור טרויצקי וננאד זימוניץ', שהפסידו יתרון של שתי מערכות למיכאל לודרה וארנו קלמון, שניצחו בסופו של דבר 6:3, 7:6, 4:6, 5:7, 4:6 במשחק דרמטי שארך קצת יותר מארבע שעות וחצי.

הסרבים פתחו את המשחק מצוין עם ניצחון משכנע במערכה הראשונה, בהמשך הם נתקלו בקשיים מצדם של לודרה וקלמון, אבל התגברו עליהם בשובר השוויון בו ניצחו 3:7 ועלו ליתרון 0:2 במערכות. הצרפתים התאוששו בהמשך וניצחו במערכה השלישית 4:6, כאשר במערכה הרביעית שהייתה צמודה במיוחד הם השיגו שבירה במצב רגיש של 5:5 בדרך לניצחון 5:7 ו-2:2 במערכות. לודרה וקלמון המשיכו במומנטום ושברו את הצמד הסרבי במשחקון הראשון של המערכה החמישית והמכרעת, בדרך ליתרון 1:3. טרויצקי וזימוניץ' עוד החזיקו בנקודת שבירה כשהם פיגרו 4:3, אבל לא הצליחו לנצל אותה, ומכאן הצרפתים סללו את דרכם לניצחון גדול עם 4:6 במערכה החמישית.

נובאק דג'וקוביץ' (3 בעולם), המחבט הבכיר של הסרבים, יוכל להשוות ל-2:2 ביום ראשון אם ינצח את גאל מונפיס (12 בעולם) במשחק הרביעי (החל מ-13:50, שידור ישיר בספורט 5). במידה והצרפתי ינצח הסיפור יגמר ונבחרתו תחגוג תואר רביעי בעידן המודרני וראשון מאז 2001. אם דג'וקוביץ' ינצח, יהפוך המשחק בין ינקו טיפסרביץ' לז'יל סימון לחמישי והמכריע בהתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully