וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: שרף וסנט פטרסבורג ניצחו, צסק"א הובסה

הישראלי השיג ניצחון 73:80 על ניז'ני נובגורוד, צסק"א הובסה 83:65 מול קרסנויארסק. 17 נקודות לניסים בהפסד לסדויטה

הקריסה המדהימה של צסק"א מוסקבה נמשכת, ואחרי שספגה עוד ועוד הפסדים במגרת היורוליג, הערב (שבת)היא הושפלה גם בליגה הרוסית, כשהובסה מול קרסנויארסק 83:65 בחוץ. המארחים תפסו פיקוד כבר בפתיחה והוליכה ב-8 הפרש בסיום הרבע הראשון. צסק"א צימקה ברבע השני, אבל רבע שלישי מצויין של המארחים הביא אותם לפער דו ספרתי, וברבע האחרון הם התרכזו רק בהגדלת ההפרש. דראגן לאבוביץ' הוליך את קלעי קרסנויארסק עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים. ג'יי אר הולדן קלע 19 לצסק"א האומללה.

מי שניצלה את ההשפלה של צסק"א כדי לעלות לפסגה היא חימקי מוסקבה, שגברה על סמארה 67:75. קית' לנגפורד וויטאלי פריזדון הובילו את יריבת מכבי תל אביב ביורוליג עם 18 נקודות כל אחד, סרגיי מוניה הוסיף 14.

לצביקה שרף וסנט פטרסבורג הלך מעט טוב יותר מהאלופה, כשהישראלי וקבוצתו השיגו ניצחון ביתי, 73:80 על ניז'ני נובגורוד. המארחים פתחו מצויין את המשחק ועלו ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם של המשחק. במחצית השניה ההפרש עלה כבר לכיוון 20 הנקודות, אבל לקראת הסיום הורידה קבוצתו של שרף הילוך והסתפקה בניצחון הדחוק יחסית. פרו אנטיץ' הוליך את קלעי סנט פטרסבורג עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים. סמן אנטונוב הוליך את קלעי המפסידים עם 18.

נימברוק הפסידה, ריאל נקמה במלאגה

במפגש בין שתי קבוצות המשחקות עם יריבות ישראליות ביורוקאפ, ניצחה סדויטה זאגרב (מהבית של גלבוע/גליל) את נימברוק (מהבית של הפועל ירושלים) של ננו גינצבורג 78:80 בליגה האדריאטית. המארחים מזאגרב פתחו טוב והוליכו ב-6 במחצית, אבל התעוררות של נימברוק במחצית השניה הביאה אותה עד שיוויון ברבע האחרון. אלא שסדויטה שמרה על ריכוז בדקת הסיום, והבטיחה לעצמה את הניצחון. דונטיי דרייפר וקורסליי אדוארדס הוליכו את קלעי סדויטה עם 19 נקודות כל אחד. אפיק ניסים הוליך את נימברוק עם 17 נקודות (5 מ-11 מהשדה) והוסיף גם 3 אסיסטים.

בריאל מדריד עדיין מלקקים את הפצעים מההפסד ביורוליג למלאגה, אבל אין הזדמנות טובה יותר לשים את ההפסד הזה מאחור מאשר לפגוש את אותה קבוצה, הפעם בליגה. הבלאנקוס הביסו את מלאגה 72:88, ונותרו במקום השני בטבלה. ריאל סגרה את המשחק כבר ברבע הראשון, כשהתפוצצה התקפית על האורחים, והוליכה עליהם ב-18 הפרש במחצית. ברבע השלישי היתרון חצה את קו ה-20, לפני שמלאגה צימקה מעט בסיום. פיליפה רייס הוליך את קלעי ריאל עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, קרלוס סוארז הוסיף 16. למלאגה: ג'ואל פרילנד 19 ו-7 ריבאונדים.

אריס סלוניקי של שרון דרוקר השיגה גם היא ניצחון ליגה חשוב אחרי 72:80 בבית על קבאלה. האורחים הקשו מאוד על קבוצתו של דרוקר ולא נתנו לה לברוח לכל אורך המחצית הראשונה, כשבמחצית ירדו שתי הקבוצות כשאריס מוליכה ב-3 בלבד. או אז הגיע הרבע השלישי, בו הצליחו המארחים למצוא את הבריחה, בדרך ליתרון דו ספרתי ממנו קבאלה לא הצליחה לחזור. פי ג'יי טאקר הוליך את קלעי אריס עם 16 נקודות, חציברטאס קלע 12.

ז'לגיריס קובנה, שהפסידה ביום חמישי האחרון למכבי תל אביב ביורוליג, הוציאה את כל התסכול שלה על שיאולאי בליגה הליטאית עם ניצחון ענק, 66:92. דווקא האורחים הפתיעו בפתיחה והוליכו ב-3 בסיום הרבע הראשון, אבל אז נתקעה שיאולאי על 13 נקודות בלבד, ז'לגיריס פתחה מבערים בעיקר בעזרתו של יאנקונאס, וטסה ליתרון 28 ברבע האחרון, כשהיא שוברת לרסיסים את יריבתה. יאנקונאס הוליך את קלעי ז'לגיריס עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, מירזה בגיץ' הוסיף 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully