וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את בני השרון 80:95

מייסיאו באסטון ערך את הופעת הבכורה שלו, אך הקבוצה של דן שמיר נתקלה בתצוגת שיא של גל מקל (28 נק') שניצחה 80:95

המחזור השמיני בליגת העל נפתח הערב (שבת) בהרצליה במשחק בו אירחה בני השרון את הפועל גלבוע/גליל עליון והפסידה לה . לפני המשחק דובר רבות בהגעתו של מייסיאו באסטון לבני השרון, קצת פחות משבוע אחרי הניצחון ההירואי של שחקניו של דן שמיר ביד אליהו מול מכבי תל אביב. אלא שבאסטון שיחק בסך הכל 6 דקות, נראה כבד ולא בכושר כשלא לקח אפילו זריקה אחת. בני השרון קיבלה בחזרה את דורי אסף במשחק ראשון בו קיבל דקות משמעותיות מאז תחילת העונה שעברה, אך ללא שרון ששון הפצוע, יהיה לה קשה מאוד.

בני השרון הופיעה רק לרבע הראשון, שיחקה הגנה חלשה מאוד לאורך כל המשחק ונתנה לגל מקל שיצא מתקופה רעה לחגוג עם שיא קריירה מרשים של 28 נקודות. בגלבוע/גליל יכולים להיות מרוצים גם מהיכולת של הזרים טיילר ווילקרסון, וורן קארטר וג'ק מקלינטון, ותרומה משמעותית של אבישי גורדון מהספסל שנתן הגנה מצוינת. בעקבות הניצחון עולה גלבוע/גליל למקום השני בטבלה, לפני שיושלמו שאר משחקי המחזור.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה עם רון סטיל, בן רייס, דן גרונפלד, לי ניילון ושון ג'יימס. גלבוע/גליל העלתה את גל מקל, ג'ק מקלינטון, דגן יבזורי, וורן קארטר ועידו קוז'יקרו. בני השרון הלכה בפתיחה לשני שחקני הפנים שלה, ג'יימס וניילון, והשניים לא אכזבו והעלו אותה ל-2:6 אחרי 3 דקות. גלבוע/גליל התעקשה לחדור, איבדה כדורים, ובני השרון במשחק ריצה ברחה ל-6:17. שון ג'יימס ביצע את העבירה השנייה שלו, ו-2 דקות לסוף הרבע הראשון דרך מייסיאו באסטון בחזרה על הפרקט בישראל. ליאור ליובין הלך לספסל, וקיבל תרומה מרודני גרין וטיילר ווילקרסון שהורידו ל-21:17 בסוף הרבע הראשון. גלבוע/גליל המשיכה את המומנטום של סוף הרבע, וסל של מקלינטון נתן לה יתרון ראשון 24:26, 7 דקות למחצית. פילברטו ריברה עלה מהספסל בבני השרון, והחזיר את השליטה לקבוצה, עם יתרון 28:34. גל מקל בדקות מצוינות הפך את המשחק שוב, ודורי אסף שחזר מפציעה בת שנה צימק עם הבאזר ל-44:43 לזכות גלבוע/גליל.

דגן יבזורי וגל מקל פתחו את המחצית השנייה עם שתי שלשות, ונתנו לגלבוע/גליל יתרון 45:52. המטווח של גלבוע/גליל המשיך, ושלשות של מקלינטון ויבזורי פתחו יתרון 51:63. בני השרון הלכה שוב לריברה, שהוריד את ההפרש ל-8, 4 דקות לסוף הרבע השלישי. בני השרון המשיכה במומנטום, אך גל מקל שלהט ברבע עם 12 נקודות, הגדיל את היתרון לקראת סוף הרבע 61:69 גלבוע/גליל. אבישי גורדון פתח את הרבע הרביעי עם שלשה, ומנגד בני השרון הציגה התקפה מבולבלת. בני השרון נכנסה לעניינים בזכות לי ניילון, אבל עבירה טכנית שנשרקה נגד דן שמיר עזרה לגלבוע/גליל לברוח ל-72:82, 4 דקות לסיום. עד סיום המשחק נרשם גארבג' טיים ארוך ובסיום 80:95 לגלבוע/גליל.

סטטיסטיקה

קלעו לבני השרון: לי ניילון 19, פילברטו ריברה 16, רון סטיל 13 (7 אסיסטים), שון ג'יימס 11 (8 ריבאונדים), בן רייס 10 (10 ריבאונדים), דן גרונפלד 9, בן רייס 2. ארז כץ ומייסיאו באסטון שיחקו ולא קלעו.

קלעו לגלבוע/גליל: גל מקל 28 (7 אסיסטים), טיילר ווילקרסון 18, וורן קארטר 15, רודני גרין ודגן יבזורי 9 כל אחד, ג'ק מקלינטון 7, אבישי גורדון 5, עידו קוז'יקרו ואנטון קזרנובסקי 2 כל אחד. זיו בן צבי שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully