וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה את הפועל אשקלון 0:4

צמד שלישי ברציפות של חן עזריאל (שגם בישל פעמיים) סחף את בית"ר ירושלים לניצחון שלישי רצוף, הפעם 0:4 על אשקלון

רק לפני חודש מצבה של בית"ר ירושלים היה בכי רע. הקבוצה ספגה שני הפסדים כואבים לאשדוד והפועל פתח תקוה, המנג'ר, אורי מלמיליאן זעם וטען כי שחקנים בקבוצה בגדו בו, והמשבר היה בשיאו. אלא שאז הגיע רגע המפנה, שחקנים בקבוצה התעוררו והחלו להילחם, ואם היה צריך להצביע על שחקן מסוים בתקופה האחרונה ששינה את הרוח של הקבוצה, והוביל אותה לתוצאות מוצלחות, אין ספק שהיה מדובר בחן עזריאל. השחקן שכבש ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים נמצא בכושר מצויין, והערב (שבת) הוא המשיך ביכולת הטובה שלו, וסחף את חבריו לניצחון שלישי ברציפות, הפעם 0:4 על הפועל אשקלון, כשהוא כובש ומבשל פעמיים מול יריבתה של בית"ר לתחתית. שחקניו של מלמיליאן ממשיכים להיראות בקו עלייה מטאורי, והיא הצליחה להרחיק את עצמה עוד קצת מהקו האדום. ואם בית"ר נמצאת במומנטום, הרי שאשקלון נמצאת בדיוק בכיוון ההפוך, כשההפסד הערב היה השישי ברציפות עבור קבוצתו של גיא עזורי, שפשוט נראית אבודה.

שחקני בית"ר ירושלים חן עזריאל, עידן טל, אבירם ברוכיאן. מגד גוזני
בלתי נתפס. עזריאל עם צמד שלישי ברציפות/מגד גוזני

עוד לפני המשחק הערב הודיעה הנהלת בית"ר ירושלים כי כל אחד מתושבי הצפון שיהיו מעוניינים להגיע למשחק, יוכלו להיכנס בחינם. ואכן, כ-200 אוהדים מילאו את היציע המרכזי והשכיחו מעט את הריק ששרר ביציע המזרחי, בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי בית"ר במשחק מול בני סכנין. עם תחילת המשחק, ידעו שחקניו של גיא עזורי כי הם חייבים לצאת ממעגל ההפסדים ופתחו בסערה את המשחק, כשהם מנצלים רצף של טעויות בהגנת בית"ר כדי להגיע למספר מצבים, אך חוסר ריכוז של שחקני האורחת ועצירות של הרוש מנעו מהם שער מוקדם. בית"ר החלה להתעורר אט אט, ובדקה ה-17 היא עקצה את יריבתה, כשמתפרצת נהדרת הגיעה אל בן שושן, וזה מצא בכדור רוחב מצויין את חן עזריאל, שהמשיך בכושרו הטוב והעלה את קבוצתו ליתרון.

בית"ר שלטה במגרש, והמומנטום שלה נמשך גם במחצית השניה, ובגדול: שחקניו של מלמיליאן היכו פעמיים בתוך שתי דקות, כשעזריאל מבשל לסרג' איילי בדקה ה-54, ואז מסדר אחד גם לעמית בן שושן דקותיים מאוחר יותר. האורחים נותרו בהלם, וניסו נואשות לחזור למשחק, או לפחות לכבוש שער, מה שלא הצליחו לעשות בחמשת המשחקים האחרונים. בית"ר לא הורידה את הרגל מהגז, ובדקה ה-88 נעצה את המסמר האחרון, כשמי אם לא, חן עזריאל התכבד בשער, ובצמד השלישי ברציפות שלו. קבוצתו של מלמיליאן מתקרבת אל החלק העליון של הטבלה, ועם יכולת שכזו, יכולים במועדון לפנטז על פלייאוף עליון, דבר שאי אפשר היה לחשוב עליו בכלל לפני כמה שבועות.

מהלך המשחק

דקה 2: הזדמנות טובה ראשונה לאורחים כשעבאס קיבל כדור מחוץ לרחבה וירה כדור טוב, אבל הרוש קלט היטב.

דקה 8: התקפה משמעותית ראשונה לבית"ר, כשחן עזריאל החליף מסירות עם איילי, ואז העדיף בעיטה שהלכה מחוץ למסגרת, במקום להחזיר לחלוץ.

דקה 17: שער! ברוכיאן פרץ טוב באגף הימני, מצא את בן שושן שהתגבר על המגן שלו בדרך להעברת כדור רוחב נהדר, שמצא את חן עזריאל פנוי לחלוטין, ומול שער ריק הוא לא התקשה לכבוש את שערו החמישי בשלושת המשחקים האחרונים, 0:1 לבית"ר ירושלים.


דקה 25: אשקלון קיבלה בעיטה חופשית בעקבות עבירה של מישאלוב. עבאס ניסה לסובב את הכדור וגבר על החומה אבל הכדור טס מעל לשער.

דקה 41: רצף מסירות נאות של שחקני אשקלון מצא את גזל, שניסה בעיטה חדה מ-25 מטרים, אבל זו שרקה ליד העמוד ויצאה.

דקה 46: הזדמנות פז לעזריאל לכבוש את השני שלו במשחק, כשדאבל פס נהדר עם איילי סידר לו אחד על אחד מול אהורלו, אבל הפעם עזריאל בעט רע, היישר אל גופו של השוער שהדף.

דקה 53: עבאס השתלט היטב על הכדור מחוץ לרחבה, הטעה את המגן שלו ושיחרר בעיטה שהלכה מעל לשער.

דקה 54: שער! התקפה נהדרת של המארחים, שהתאפיינה במסירות מרגל לרגל בתוך הרחבה, ובסופו של דבר שלח עזריאל כדור אל איילי שמקרוב מצא את הרשת, 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 56: שער! אשקלון לא מספיקה להתאושש ומיד חוטפת שוב! חן עזריאל פורץ ללא הפרעה מהאגף השמאלי, מגיע אל הרחבה ומפרגן לבן שושן עם כדור רוחב נהדר. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 63: חנן פדידה קיבל כדור ברחבה, עשה את הסיבוב וניסה להכניע את הרוש אך הכדור טס מעל למשקוף.

דקה 72: עוד הזדמנות טובה לבן שושן שמצא את עצמו פנוי ברחבה, אבל סחט הדיפה טובה מאהרולו.

דקה 88: שער! אבירם ברוכיאן ראה שעזריאל עומד לסיים עם שער בודד והחליט שזה לא יכול להיות. מסירה טובה מצאה את עזריאל ברחבה, והאחרון הסתובב נהדר ושלח בעיטה חדה בדרך לשני שלו, 0:4 לבית"ר ירושלים.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, אביתר ברוכיאן, קובי מויאל (אבי ריקן, 77), כריסטיאן אלברז (עידן טל, 42), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל, סרג' איילי (שי חדד, 69).

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, דניאל היידמן (קובי מוסא, 64), יניב אלול, מור דהאן, אדיר טובול, אמייה טגה, רביד גזל, מחמוד עבאס, חנן פדידה, עוסמן בשירו (שניר גואטה, 60), אריק גאוו (שי פטלק, 69).

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בקו עלייה. אוהדי בית"ר חוגגים ניצחון, ומניפים שלו למען תושבי הצפון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully