וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין אוסאסונה לברצלונה ייערך כמתוכנן

הקטלאנים לא המריאו עקב שביתת פקחי הטיסה, אך לא קיבלו דחייה. אם לא יגיעו בזמן (21:30, ספ' 5 ו-HD) יפסידו טכנית

אנשי ברצלונה תכננו להמריא הבוקר לפמפלונה לקראת המשחק מול אוסאסונה הערב (שבת, 21:30, ספורט 5 ו-HD), אך סגירת המרחב האווירי בעקבות שביתת פקחי הטיסה מנעה מהם את ההמראה. בברצלונה ובהתאחדות הספרדית הגיעו להסכמה על דחייה ליום ראשון, אך אוסאסונה סירבה ואילצה את האלופה למצוא את הדרך להגיע כמתוכנן. אם ברצלונה לא תופיע למשחק, היא תקבל הפסד טכני.

ברצלונה, שבסופו של דבר תגיע באמצעות אוטובוס, סירבה לבחור בדרך זו קודם לכן, ועלולה לשלם את המחיר. לעומתה, ספורטינג חיחון עושה דרכו למשחק מול אספניול באוטובוס, ואתלטיקו מדריד הגיעה באותה צורה לוולנסיה למשחק מול לבאנטה. במדינה, אגב, הוכרז מצב חירום בעקבות סירוב הפקחים לשוב לעבודה, אך הם הודיעו אחר הצהריים על פתיחת המרחב האווירי.

בכל מקרה, בברצלונה מנסים לרדת אל הקרקע אחרי הניצחון הענק בקלאסיקו, ולפי הדברים של המאמן פפ גווארדיולה, מרגישים עד כמה הוא לחוץ מהאפשרות לירידת מתח לקראת המשחק נגד אוסאסונה. גווארדיולה דוחה את הטענות כאילו המשחק השבוע של הקטלאנים היה הטוב ביותר וגרס גם כי ברצלונה הנוכחית היא לא הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה.

"אנחנו לא הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה וזה לא היה המשחק הכי טוב בהיסטוריה", דאג גווארדיולה להודיע. "יש לנו את הצניעות לתת לזמן לשפוט אותנו. היו בעבר קבוצות כמו ריאל עם די סטפאנו, אייאקס עם קרויף ומילאן עם אריגו סאקי, שעשו משחקים נהדרים".

כאמור גווארדיולה מסרב לצאת מגדרו לאחר הניצחון, וממשיך לטעון כי צריך לקחת את המשחק בפרופורציות הנכונות. "ריאל היא יריבה תחרותית ומסוכנת", הוא הוסיף. "יש להם מאמן תחרותי. אנחנו צריכים להיות מוכנים מכיוון שהמרחק הוא מגוחך ואנחנו צריכים להשתפר עוד הרבה. הניצחון ביום שני היה חשוב מאוד כי שיחקנו נגד היריבה הכי טובה שלנו. לריאל יש קבוצה חזקה".

בריאל מדריד מודאגים ממצבו של גונזאלו היגואין, שאמור לעבור ניתוח אבל החלוץ הארגנטינאי מנסה להימנע ממנו. ב'מארקה' פורסם היום כי היגואין מנסה להימנע מהניתוח שישבית אותו לחודשיים. כזכור, היגואין פספס את הקלאסיקו השבוע בשל פציעה בגב והוא ייעדר גם היום (23:00, 5 ו-5HD) מהמשחק נגד ולנסיה בברנבאו. "אני אנסה לעשות את ההחלטה הכי טובה שאפשר בקרוב", הסביר היגואין. "זה קשה". בקבוצה לא ממש מתלהבים מכך וחוששים מנזק כבד יותר של היגואין במידה והוא לא יעבור את הניתוח.

(עדכון ראשון: 12:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully