וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני לא אוהב את חלון ההעברות בינואר"

מאמן ווסטהאם לא מוציא מכלל אפשרות שהוא ייאלץ להיפרד מקרלטון קול: "אנחנו רוצים לשמור על הסגל שלנו עד סוף השנה"

האם אברהם גרנט ייאלץ להיפרד בינואר מקרלטון קול, אחד השחקנים הבולטים בקבוצה שלו? כבר בקיץ עלו דיווחים על כך שליברפול מעוניינת לרכוש את קול תמורת 12 מיליון ליש"ט, כשגם טוטנהאם וסטוק הביעו עניין. הפטישים, שנמצאים במצב כלכלי קשה, עשויים לוותר על קול בינואר, והמאמן הישראלי הודה לפני המשחק מחר (ראשון, 18:00, ספורט 1) כי לא מן הנמנע שווסטהאם תצטרך לוותר עליו.

"אנחנו רוצים שהוא יהיה כאן, אבל אתה אף פעם לא יכול לדעת מה קורה בכדורגל", אמר גרנט. "אנחנו רוצים להשאיר אותו בסגל. אני לא אוהב את חלון ההעברות של ינואר מכיוון שזה לא פשוט להביא שחקנים ואנחנו לא רוצים לוותר על שחקנים. אנחנו רוצים לשמור על הסגל עד סוף השנה".

כזכור, קול היה השחקן שביקר בחריפות את גרנט על תוכנית המשחק שלו נגד ליברפול בהפסד 3:0. גרנט נשאל גם על התקרית הזו והאם היא מאחוריו. "יש שחקנים שכשהם לא משחקים טוב ומאוכזבים מעט מעצמם, הם אומרים כל מיני דברים", אמר גרנט. "כל הדברים האלה נמצאים בתוך המועדון. אני לא מדבר עם שחקנים שלי דרך התקשורת. מה שיש לי להגיד לשחקנים, אני אומר להם".

גרנט המשיך ונשמע אפילו פיוטי בהמשך דבריו: "אני אוהב לדבר עם השחקנים מכיוון שכשאתה מדבר איתם פנים אל פנים, הם אומרים לך מה הם חושבים ואני אומר להם מה שאני חושב, אבל יש אדם אחד שמקבל את ההחלטות. היחסים שלי עם כל השחקנים הם טובים. אני מרגיש שהם משפחה שלי. לפעמים אפילו כשאחד מבני המשפחה שלך לא מתנהג כמו שצריך, אתה אומר לו לא לעשות את זה שוב. אם זה קורה פעמיים או שלוש, אז אתה צריך לחשוב על הדברים, אבל מה שיש לנו להגיד לשחקנים, אנחנו אומרים להם בפנים".

על היכולת של קול ב-0:4 באמצע השבוע על מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר גביע הליגה, אמר המאמן: "הדבר הכי חשוב הוא שקול כבש שני שערים מכיוון שהוא לא פתח את העונה כל כך טוב. בשבועיים האחרונים הוא עובד קשה מאוד ומבחינת חלוץ, הדבר הכי חשוב זה להבקיע שערים. הוא הבקיע שני שערים ואני מאמין שהוא יכבוש יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully