וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "השחקנים שיחקו טוב, אבל הכל הלך רע"

מאמן אינטר ניסה להסביר את ההפסד הרביעי העונה, הפעם ללאציו 3:1: "בלי אטו ומיליטו היה קשה לנו לחזור מפיגור 2:0"

מה בדיוק קורה עם אינטר? גם אתמול (שישי) הנראזורי פשוט היו מביכים בהפסד ללאציו 3:1. זהו הפסדם הרביעי העונה ואלופת איטליה ממשיכה להתרחק מהפסגה אחרי הצגה גדולה של הרנאנס, שמצדיק את המקום השני שבו קבוצתו נמצאת. אינטר עלתה ללא שורה ארוכה של נעדרים, כמו ז'וליו סזאר, וולטר סמואל, מייקון, כריסטיאן קיבו, דייגו מיליטו וקוטיניו הפצועים, וסמואל אטו המורחק, ופשוט איפשרה ללאציו לפרוח מולה.

בדקה ה-26 ג'וזפה ביאבה הבקיע שער עצמי לזכות לאציו, שבע דקות בתוך המחצית השנייה זה כבר היה 0:2 אחרי שמאורו זראטה הבקיע. אינטר חזרה עם שער של גוראן פאנדב (74) אבל הערב היה ללא ספק של הרנאנס, שהבקיע את השלישי דקה לסיום. עבור לאציו, אגב, מדובר בניצחון ביתי ראשון על אינטר מאז 2003.

רפא בניטז, שמתחיל להרגיש איך זה לחוות משבר אצל קבוצה בסדר גודל כמו אינטר, תלה את ההפסד בחסרונם של הפצועים, ואמר בסיום: "אני מרוצה מהתגובה של הקבוצה שלי במחצית השנייה. שיחקנו טוב יותר מאשר במחצית הראשונה. לראות את השחקנים מנסים להבקיע זה היה הדבר היחיד שטוב כאן. הם שיחקו טוב, אבל הכל הלך רע".

על מה שעובר על קבוצתו העונה, הוסיף בניטז: "זה לא היה פשוט לחשוב על האתגר הזה כשגביע העולם לקבוצות נמצא בפינה, אבל הקבוצה עבדה טוב למרות שאני חייב להודות שהיה קשה לייצר מצבים בהתקפה. בלי אטו ומיליטו זה הפך להיות יותר קשה. היה קשה לנו לחזור אחרי שהיינו בפיגור של שני שערים".

מי שבעיקר נראה מרוצה אחרי המשחק היה נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו, שטען כי הניצחון הזה של קבוצתו היה מוצדק. "היה לנו משחק נהדר ולא רק תוצאה נהדרת", אמר בסיום. "הרנאנס הוא שחקן טוב ומקצוען מצוין, אבל הקבוצה שיחקה טוב כקבוצה והכל הוכח בתוצאה הזו. אנחנו חיים ממשחק למשחק. הקבוצה צריכה להאמין בפוטנציאל שיש לה, אבל לחיות בכל משחק עם תשוקה של הקרבה שמאפשרת להם להשיג את תואר האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully