וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו לא קרוב: סקרמנטו הובסה מול הלייקרס

הקינגס ספגו הפסד שישי ברציפות (ו-12 מ-13 המשחקים האחרונים) 113:80. כספי שיחק 20 דקות וקלע 4 נקודות

סקרמנטו קינגס לא באמת חשבה שהמשבר שלה יכול להיפתר דווקא מול האלופה לוס אנג'לס לייקרס, אבל היא ניסתה. זה לא כל כך הלך, זה אמנם היה קרוב, אבל בסופו של דבר הקינגס היו שותפים למפלה נוספת ונוצחו 113:80 בדרך להפסד השישי ברציפות וה-12 מה-13 המשחקים האחרונים. אם במפגש הקודם בין השתיים עוד סקרמנטו הצליחה מעט לתת פייט וירדה מנוצחת רק ב-12 הפרש, הפעם הסיפור היה שונה לחלוטין. הלייקרס, אגב, קטעו רצף של ארבעה הפסדים.

בזווית הישראלית, עמרי כספי נכנס לעניינים רק בתחילת הרבע השלישי ושיחק 20 דקות, אבל הוא לא ממש הצליח להושיע את סקרמנטו עם ארבע נקודות בלבד. הפורוורד הישראלי סיים עם 1 מ-5 מהשדה (0 מ-1 משלוש, 1 מ-4 משתיים, 2 מ-2 מהקו). מעבר לכך, כספי הוריד שלושה ריבאונדים (אחד בהתקפה ושניים בהגנה), חילק ארבעה אסיסטים, חטף כדור אחד ואיבד שלושה.

במחצית הראשונה דווקא היה סקרמנטו הייתה במשחק, כשרק באמצע הרבע הראשון הלייקרס התחילו לתפוס ביטחון וליצור יתרון, כשאת הרבע הם סיימו עם שתי נקודות של שאנון בראון, שהעלה את האלופה ל-16:21. בראון פתח גם את הרבע השני עם שתי נקודות מהקו, אבל דקות מתות בהתקפה של סקרמנטו איפשרו לקובי בריאנט לעלות ל-27:43 לקראת סיום המחצית. טייריק אוואנס וסמואל דלמבר ניסו, ואל המחצית ירדה סקרמנטו בפיגור 52:35.

כספי נכנס למשחק 8:29 דקות לסיום הרבע השלישי, אבל כמעט ולא היה אפקטיבי בדקות שלו על המגרש, בזמן שלמאר אודום עשה מה שהוא רוצה ונהנה משיתוף הפעולה עם פאו גאסול ובריאנט והלייקרס רצו ל-52:82 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה בעיקר לטובת שיפור סטטיסטיקות וסקרמנטו לא הצליחה לחתוך יותר מדי ביתרון.

בריאנט סיים עוד משחק סולידי עם 22 נקודות, ונהנה כאמור ממשחק קבוצתי מצוין של אודום (16) וגאסול (16). שאנון בראון קלע 14 ודריק קרקטר הסתפק בעשר. אצל סקרמנטו ג'ייסון תומפסון סיים כקלעי המוביל עם 19 נקודות ועשרה ריבאונדים, טייריק אוונס קלע 15 ופו ג'טר סיים עם 11. גם המשחק הבא של סקרמנטו לא הולך להיות פשוט כשהקינגס יארחו את דאלאס, בעוד הלייקרס מארחים את וושינגטון.

ווסטפאל: "ברור שלא באנו עדיפים למשחק הזה"

פול ווסטפאל, מאמן סקרמנטו, הודה שהוא לא באמת האמין שיש סיכוי לנצח את האלופה, ואמר בסיום: "זה ברח לנו מהידיים בשלב מוקדם של הרבע השני, ולא הצלחנו לחזור. זה היה זמן רע מבחינתנו לתפוס אותם ולא הגבנו בדרך שהיינו צריכים כדי לשמור את המשחק צמוד. ברור שלא באנו עדיפים למשחק הזה, אבל זה לא אומר שלא קיווינו שנוכל לשחק יותר טוב מזה ונתנו לעצמנו הזדמנות לנצח".

טייריק אוואנס: "הם הגיעו, קלעו סלים קלים והלכו לקו. הם הפעילו התקפה משולשת ואיפשרנו להם לרוץ. אנחנו צריכים ללחוץ את הכדור, במקום זאת הם לחצו אותנו".

קובי בריאנט: "כל מה שאני הולך להגיד זה ששיחקנו בדרך הנכונה. זה הרגיש טוב לנצח את המשחק הזה, אבל יותר מכך הרגשנו טוב מהדברים הנכונים שהצליחו לנו". שאנון בראון הוסיף: "עשינו מה שהיינו צריכים לעשות מהאדם הראשון ועד האדם האחרון. לא איפשרו לעצמנו לשקוע בתוך שום דבר. זה מרגיש טוב לחזור למסלול הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully