וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפסרביץ': "לא יודע אם מגיע לי לשחק בראשון"

הסרבי כעס על עצמו לאחר ההפסד בשלוש מערכות למונפיס בפתיחת גמר גביע דייויס. הצרפתי: "הלחץ שלו הרגיע אותו"

היום הראשון של גמר גביע דייויס עמד בסימן עליונות המחבטים המובילים של סרביה וצרפת. גאל מונפיס הביס את יאנקו טיפסרביץ' 1:6, 6:7, 0:6 והעלה את צרפת ל-0:1, אבל נובאק דג'וקוביץ' לא התרגש מהלחץ וגבר גם הוא בשלוש מערכות 3:6, 1:6, 5:7 על ז'יל סימון. כעת, שתי הנבחרות במצב של 1:1 ומחר (שבת) יתקיים משחק הזוגות בין טרויצקי וזימוניץ' ללודרה וקלמון.

"בכנות, אני לא יודע אם מגיע לי לשחק במשחק היחידים ביום ראשון", הודה טיפסרביץ' אחרי ההפסד. "הכל תלוי בקפטן בוגדן אוברדוביץ'. אני אדבר גם עם ויקטור טרויצקי ונראה איך הוא ירגיש אחרי משחק הזוגות". טיפסרביץ' ביצע 38 שגיאות לא מחויבות ולא היה במשחק: "הייתי לחוץ ונתתי לקהל מעט מאוד סיבות לעודד אותי. אני לא חושב שהפסדתי בגלל פחד במה. הפסדתי לשחקן טוב ממני".

מונפיס התייחס לניצחון הקל ואמר: "נכנסתי טוב למשחק וזה עזר לי. אני מרוצה מהניצחון. יאנקו פתח עם שתי שגיאות כפולות ומיד ראיתי שהוא מתוח. זה עזר לי להירגע".

כאמור, סרביה השיגה נקודה משלה הודות לניצחון של דג'וקוביץ' על סימון. "צריך להיות מרוכז ולתת את הכל בכל נקודה", סיכם דג'וקוביץ' את הניצחון שלו. "שיחקתי מצוין, למרות שהתקשיתי קצת בסיום ועזרתי לו לחזור למשחק. הדבר החשוב ביותר הוא שהשגנו את הנקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully