וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ההשעייה מאופ"א היא פרס עבורי"

מאמן ריאל הגיב בזלזול להשעייה בגין ההרחקות המכוונות: "למוריניו יש חוק אחר ממאמנים אחרים, זה עונש היסטורי"

ז'וזה מוריניו לא מפסיק לעורר סערות. המאמן הפורטוגלי קיים היום (שישי) מסיבת עיתונאים במהלכה התייחס לעונש ההרחקה שספג על ידי אופ"א בשל מעורבותו בכרטיסים האדומים המכוונים שספגו צ'אבי אלונסו וסרחיו ראמוס במשחק ליגת האלופות נגד אייאקס. "ההשעייה היא פרס בשבילי", אמר המיוחד בלגלוג אופייני. "אין לי כוונה להשתנות. סבתי מתה לפני שנים רבות, אבל אני זוכר מה היא אמרה לי כשהייתי ילד: 'אם הם מקנאים בך, תשמח'. זה בדיוק מה שקרה לי", הסביר הפורטוגלי.

כזכור, מוריניו נקלט במצלמות מעביר הוראות לשעור המשנה ייז'י דודק, שהעביר את המסר לאיקר קסיאס ומשם לשחקנים. אלונסו וראמוס ספגו צהוב שני מכוון במטרה להחמיץ את משחק הנעילה חסר החשיבות מול אוקזר בשלב הבתים. כך נמחקו הצהובים של השניים, שיגעו עם דף חלק לשלב הנוקאאוט. וועדת המשמעת של אופ"א הרחיקה את מוריניו ממשחק אחד ומשחק נוסף על תנאי וקנסה את כל המעורבים.

"אני שמח שיש חוק אחד למוריניו וחוק אחר לשאר המאמנים", המשיך המיוחד לדבר בציניות על העונש שספג מאופ"א. "זה עונש היסטורי עבורי שממשיך את מה שאמרה לי סבתי הזקנה. מבחינתי ההשעייה היא פרס ולא עונש. לי אסור לעזוב את האזור הטכני ואילו לאחרים מותר. לי אסור לדבר עם השופט הרביעי ולאחרים מותר. אבל אני מרוצה, אין מה לדאוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully