וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ווסטהאם נפגשו לאסיפה דחופה ללא גרנט

ואלון בהראמי חשף כי ערב הניצחון על וויגאן, התכנסו השחקנים ללא המאמן: "הרגשנו שזה הרגע לדבר פנים אל פנים בלעדיו"

רוחות של אופטימיות מנשבות השבוע בווסטהאם. בשבת, השיגה קבוצתו של אברהם גרנט ניצחון ליגה חשוב 1:3 על וויגאן ובשלישי העפילו הפטישים לחצי גמר גביע הליגה בזכות 0:4 בלתי נשכח על מנצ'סטר יונייטד. למרות שהקבוצה עדיין במקום האחרון, בווסטהאם מאמינים ביכולתם לצאת מהמשבר ולשמור על המומנטום כבר במשחק הליגה הקרוב ביום אצל סנדרלנד.

ואלון בהראמי, הקשר השוויצרי שכבש את הראשון מול וויגאן, גילה מה לדעתו הביא לשיפור החד ביכולת - אסיפה קבוצתית שערכו השחקנים ללא נוכחותו של גרנט: "דיברנו כקבוצה. המנג'ר עשה בשבילנו הרבה והרגשנו שזה הרגע לדבר פנים אל פנים בלעדיו. זה משהו שבא מבפנים. המנג'ר נותן תמיכה, אבל יש רגעים שצריך לתת יותר. זה הכוח של רוח קבותית".

בהראמי דיבר על האווירה במועדון אחרי הניצחון בליגה: "היינו צריכים את הניצחון הזה. זה חשוב בשביל הטבלה ובשביל האווירה בקבוצה. הניצחון הגיע אחרי תקופה ארוכה והחשיבות שלו עצומה. למרות זאת, אנחנו יודעים שזו רק התחלה כי אנחנו עדיין בפיגור של לא מעט נקודות. אנחנו צריכים להמשיך במנטאליות של השבוע הזה".

לקראת המפגש בסנדרלנד אמר השוויצרי: "כל משחק הוא חשוב, אבל המשחק הזה הוא משחק מפתח בו אפשר להפוך את העונה או לחזור אחורה. אנחנו מוכנים. אם נשמור על הגישה וכולם יעבדו, אני אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully