וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: שובו של באסטון

3.12.2010 / 17:44

שבוע לאחר ניצחון החוץ המפתיע ביד אליהו, תארח בני השרון עם מייסיאו באסטון את הפועל גלבוע/גליל עליון (19:00, 5+ לייב)

המחזור השמיני בליגת העל ייפתח מחר (שבת) במשחק בו תארח בני השרון את הפועל גלבוע/גליל עליון (19:00, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: משה ביטון, יאיר מיכאלי, דוד איזמירלי). המאזן בכל הזמנים בין שתי הקבוצות עומד על 7:13 לטובת בני השרון, כאשר בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה ניצחה הקבוצה הביתית. בני השרון ניצחה בהרצליה 83:85 בסיבוב הראשון וגלבוע/גליל גמלה לה בגומלין בגן נר 71:87. לפני המשחק יעמדו הנוכחים באולם בהרצליה דקת דומייה לזכר הנספים בשריפה בכרמל.

שבוע חגיגי עבר על בני השרון. הקבוצה התאוששה מההפסד הביתי למכבי אשדוד, שבעקבותיו החלו חששות שמא הקבוצה תחל לצנוח לאמצע הטבלה, אך בשבוע שעבר הציגו שחקניו של דן שמיר ביכולת שיא, וניצחו את מכבי תל אביב ביד אליהו. לאחר המשחק נחת בישראל מייסיאו באסטון, שחקן הרכש החדש של הקבוצה, שכבר ערך כמה אימונים ומחר יערוך את הבכורה המחודשת שלו בישראל. בקבוצה עשו מאמצים במהלך השבוע להכשיר את שרון ששון, אך השחקן בספק למשחק.

אחרי הניצחון הביתי על ברק נתניה, התחושה בגלבוע/גליל הייתה שהקבוצה עלתה על דרך הניצחונות, ושהמטרות שהוצבו בתחילת השנה בדרך להשגה. יומיים בלבד לאחר מכן הציגו שחקניו של ליאור ליובין יכולת חלשה מאוד והפסידו למאריופול האוקראינית במלחה, וכעת ברור להם שאם חיזוק לא יגיע בקרוב לעמדת הרכז, הצלחה תהיה דבר מקרי. הקבוצה תמריא בתחילת השבוע לאוקראינה למשחק הגומלין מול מאריופול, בידיעה שללא ניצחון חוץ, הסיכוי להעפלה לסיבוב השני של היורוקאפ הוא אפסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully