וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: 1:1 בין צרפת לסרביה בתום היום הראשון

מונפיס לא התקשה מול טיפסרביץ' וניצח 1:6, 6:7, 0:6. דג'וקוביץ' איזן עם 3:6, 1:6, 5:7 על סימון. בשבת, משחק הזוגות

בתום משחקי היום הראשון בגמר גביע הדייויס, עומדות סרביה וצרפת במצב של שוויון 1:1. הפתיחה של צרפת הייתה מבטיחה כשגאל מונפיס הביס 1:6, 6:7, 0:6 את יאנקו טיפסרביץ' תוך 125 דקות בלבד, אבל המחבט הבכיר של סרביה, נובאק דג'וקוביץ', עשה גם הוא את העבודה ללא קושי עם 3:6, 1:6, 3:6 על ז'יל סימון ונראה כי לפנינו צפוי עוד סוף שבוע ארוך ומלא תהפוכות. מחר (שבת) יתקיים משחק הזוגות בין בין טרויצקי וזימוניץ' הסרבים ללודרה וקלמון הצרפתים.

המשחק הראשון, שנערך לעיני 16 אלף צופים משולהבים בבלגרד, היה חד צדדי כמעט לכל אורכו, כשרק במערכה השנייה טיפסרביץ', המחבט מספר 2 של הסרבים (49 בעולם), מצליח לתת פייט מול הצרפתי הבכיר מונפיס (12 בעולם).

מונפיס השיג שלוש שבירות במערכה הראשונה, שלוש שבירות במערכה השלישית, וגם כשנראה היה במערכה השנייה כשטיפסרביץ' חוזר - הצרפתי הצליח להציל את נקודות השבירה וידע להתעלות בשובר השוויון. מונפיס הראה דומיננטיות כמעט בכל תחום, החל ממכות הגשה (2:11 באסים), דרך ווינרים (48:51 לצרפתי) ושגיאות לא מחויבות (38:14 לרעת הסרבי).

דג'וקוביץ' עלה עם הגב לקיר, אבל השתלט במהרה על המשחק. הסרבי שבר לראשונה במשחקון השביעי והוסיף עוד שבירה בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה. זו הייתה גם שירת הברבור של סימון (42 בעולם) במשחק. המערכה השנייה הייתה חד צדדית לחלוטין. דג'וקוביץ' הלהיב את הקהל המקומי ודרס את יריבו 1:6.

הסרבי הוריד במעט את הרגל מהגז במערכה השלישית, אבל המשיך לעלות לרשת ולהכריע בקלות את משחקוני ההגשה שלו. זאת, לעומת אדישות מופלאה במשחקוני ההגשה של סימון. נולה שבר במשחקון הרביעי וביתרון 4:5 הגיש לניצחון, אך איבד שתי נקודות משחק ונשבר, לראשונה במשחק ל-5:5. הסרבי לא נלחץ, שבר מיד חזרה וניצח את המערכה 5:7. דג'וקוביץ' נהנה במשחק מ-12 אסים לעומת 5 של סימון ונעזר ב-62 ווינרים לעומת 22 של הצרפתי. כעת, כל העיניים יופנו לעבר משחק הזוגות בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully