וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי לא הצליחה לנצח גם את אברטון

הבלוז רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כאשר סיימו ב-1:1. צמד של נאסרי העלה את ארסנל לפסגה לאחר 1:2 על פולהאם

בצל דחיית המשחק בין מנצ'סטר יונייטד ובלקפול, יצא הערב (שבת) המחזור ה-16 בליגה האנגלית לדרך. מי שניצלה עד תום את דחיית משחקה של המוליכה היא ארסנל, שגברה בקרייבן קוטג' 1:2 על פולהאם בדרבי לונדוני. צ'לסי, לעומת זאת, המשיכה לדכדך, כאשר רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון אחרי 1:1 ביתי מאכזב עם אברטון. לונדונית נוספת שאכזבה ותסתפק בנקודה בלבד הערב היא טוטנהאם, שסיימה ב-1:1 עם בירמינגהאם והתרחקה מהמקום הרביעי, לאחר שמנצ'סטר סיטי גברה על בולטון 0:1.

צ'לסי - אברטון 1:1

הדאבליסטית קיבלה בחזרה את מייקל אסיין מהשעייה וג'ון טרי שהחלים מפציעה, אלא שאפילו זה לא עזר לה לעצור את כדור השלג, שהופך מדאיג משבוע לשבוע. איבוד הנקודות הערב הוא משחק הליגה הרביעי ברציפות שצ'לסי לא מצליחה לנצח, ואין ספק שמשהו חורק, ועוד איך חורק במכונה המשומנת של קרלו אנצ'לוטי.

הבלוז פתחו טוב יותר, ובדקה ה-26 היו קרובים לעלות ליתרון, כאשר רק המשקוף מנע מג'ון טרי לחגוג את חזרתו בצורה הכי מתוקה שאפשר. בדקה ה-40 טעות איומה של פיל נוויל אפשרה לניקולא אנלקה להגיע מול טים האוורד, ולשוער האמריקאי לא נותרו הרבה ברירות מלבד להכשיל את הצרפתי. דרוגבה לא התבלבל, וקבע 0:1. אברטון לא היתה רחוקה ממציאת השוויון בדקה ה-60 כאשר ג'ק רודוול פגש במשקוף, ובדקה ה-86 הלחץ של הטופיז נשא פרי: הגבהה של לייטון ביינס מצאה את ראשו של טים קייהיל, שנגח לג'רמיין בקפורד, שקבע את תוצאת המשחק.

ארסנל - פולהאם 1:2

אל המשחק הערב פולהאם הגיעה עם סטטיסטיקה מדאיגה למדי: הקוטג'רס מעולם לא ניצחו את ארסנל במשחק ליגה שנערך בביתם של התותחנים. הערב, לפרקים, נדמה היה שפולהאם תוכל להוציא נקודות, אלא שמול משחק שיא של סמיר נאסרי גם לה לא היו תשובות. הקשר הצרפתי, שנמצא בכושר נהדר מפתיחת העונה, נתן הערב הצגה ענקית שבהחלט ראויה למקום הראשון בטבלה.

זה התחיל בדקה ה-14, כאשר ארשבין הכניס כדור לצרפתי, שהיתל בשני שחקני הגנה והכניע את מארק שוורצר כדי לקבוע 0:1 גדול. בדקה ה-30 צהלו יושבי הקרייבן קוטג' כאשר קלינט דמפסי הכניס כדור גדול לדיומאנסי קמארה, שאיזן ל-1:1. אלא שארסנל לחצה, ובדקה ה-75 מצא רובין ואן פרסי המחליף את סמיר נאסרי, ששוב עבר שני שחקני הגנה והפעם גם את שווארצר המצוין, ומזווית קשה קבע 1:2 מדהים לתותחנים, שכובשים את המקום הראשון. באופן זמני, אבל גם זה משהו.

בירמינגהאם - טוטנהאם 1:1

הסגל החסר כנראה השפיעה על טוטנהאם, ששמטה נקודות יקרות בסיינט אנדרוז. סבסטיאן באסונג העלה את התרנגולים ל-0:1 בדקה ה-19, לאחר ערבוביה בעקבות בעיטה חופשית, אלא שבירמינגהאם, שהגיעה במומנטום מוצלח לאור העליה לחצי גמר גביע הליגה, השיבה דרך נגיחה של קרייג גארדנר בדקה ה-81, והסתפקה בנקודה.

בלקפול - מנצ'סטר יונייטד

המשחק בין בלקפול למנצ'סטר יונייטד נדחה, בשל מזג האוויר הקפוא והשלג שהציף את אצטדיון בלומפילד רואד. בלקפול מסרה הודעה רשמית באתר האינטרנט שלה: "בעקבות מזג האוויר הקשה ששרר בלילה האחרון, בו צנחו הטמפרטורות לפחות משמונה מעלות מתחת לאפס, לא ניתן לקיים את המשחק. הכפור הקשה ביום חמישי בלילה גרם לחלקים רבים במגרש לקפוא, ולאחר התייעצות עם ההתאחדות, נציגי מנצ'סטר יונייטד והשופטים הוחלט על דחיית המשחק".

מנצ'סטר סיטי - בולטון 0:1

התכולים ניצחו בשלושת המפגשים האחרונים, והערב הם ממש לא התכוונו לוותר על שלוש נקודות נוספות. הסיטיזנס בעטו הערב 20 פעמים לשער, כאשר 7 בעיטות הלכו למסגרת של יוסי יאסקוליינן, ואחת נכנסה. זה קרה כבר בדקה הרביעית, כאשר יאיה טורה בישל לקרלוס טבז את תוצאת המשחק למעשה, שעזרה לתכולים להתקרב מרחק נקודה בלבד מצ'לסי. בולטון, לעומת זאת, קוטעת רצף של חמישה משחקים רצופים ללא הפסד.

משחקים נוספים:

בלקבורן - וולבס 0:3
לבלקבורן: דייויד דאן (29), ברט אמרטון (43), ריאן נלסון (55).

וויגאן - סטוק סיטי 2:2
לוויגאן: טום קלברלי (40), דני קולין (עצמי, 29). לסטוק: רוברטו הוט (18), מתיו את'רינגטון (31).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully