וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה את אוסאסונה 0:3

ברצלונה התגברה על שביתת פקחי התעופה ואיחור במשחק עם 0:3 על אוסאסונה. ריאל מדריד חזרה לעצמה עם 0:2 על ולנסיה

חמישה ימים אחרי אחד ממשחקי הקלאסיקו המדהימים שנראו בשנים האחרונות, חזרה הערב (שבת) ברצלונה אל הליגה הספרדית, במסגרת המחזור ה-14, אבל ספק אם זו החזרה לה היא ייחלה. הקטלאנים כבר קיבלו הודעה מוקדם יותר היום כי המשחק יידחה, בגלל שביתת פקחי התעופה, אבל התעקשות של אוסאסונה לקיים את המשחק גרמה לכך שברצלונה הגיעה באוטובוס ואיחרה ב-45 דקות- לא בדיוק ההכנה הטובה ביותר. אלא שהעונה גם זה לא שובר את שחקניו של גווארדיולה, שיצאו מפמפלונה עם ניצחון 0:3.

ריאל מדריד התאוששה מהתבוסה בקלאסיקו אבל עבדה קשה מאוד כדי לעשות את זה אחרי שניצחה את ולנסיה 0:2, במשחק שבו היא נהנתה מיתרון מספרי החל מהדקה ה-66. כריסטיאנו רונאלדו הוציא את ריאל מההלם עם שערו ה-200 בקריירה שנכבש בדקה ה-73, והשלים צמד בדקה ה-87. במשחק שפתח את המחזור הדהימה לבנטה את אתלטיקו מדריד עם 0:2.

אוסאסונה - ברצלונה 3:0

בברצלונה הגיעו במומנטום מטורף אל המשחק, אחרי ה-0:5 המהמם על ריאל מדריד, אבל הנסיבות פגעו בה. המשחק נפתח באיחור של 45 דקות מהמועד המקורי, בעקבות שביתת פקחי התעופה שלא איפשרו לקבוצה להגיע בטיסה. בעקבות השביתה, נאלצו שחקניו של גווארדיולה להגיע באוטובוס היישר אל המשחק, מה שאולי מסביר את הפתיחה המהוססת של ברצלונה. אוסאסונה אפילו קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון מפתיע בדקה ה-17 כשואלדז איבד כדור טיפשי, אבל סוריאנו ניסה להקפיץ מעל השוער ובמקום זאת החזיר את הכדור היישר לידיו של ואלדז.

המארחים קיבלו מההזדמנות הזו ביטחון, אבל בו זמנית העירו את האריה. עשר דקות חלפו, ובדקה ה-27 הגיע הרגע של ברצלונה, כשמסי קיבל כדור מחוץ לרחבה, ראה את פדרו לפניו, שלח אליו מסירה נהדרת, והאחרון לא התקשה וכבש את הראשון. לא חלפה דקה, והאורחים כמעט והבקיעו את השני, כשהפעם פדרו מזין את מסי, אבל הארגנטינאי מצא את המשקוף. בשונה מהמשחק מול ריאל מדריד, הפעם יריבתה של ברצלונה לא נשברה רק בגלל השער המוקדם, ונותרה במשחק. אוסאסונה הגיעה למספר מצבים עד סיום המחצית, ובעיקר מנעה מהאורחים לכבוש את השער השני במשחק.

המאבק המצויין של המארחים נמשך גם במחצית השניה, ודווקא כשהיה נדמה שאולי בטיסה המטורפת של ברצלונה תיעצר והיא תנצח עם 0:1 קטן, הגיעה הדקה ה-65. דויד וייה ראה את מסי מתחיל בפריצה, נתן לו כדור ארוך והארגנטינאי הגיע אחד על אחד והכניע את השוער. בדקה ה-83 קיבלו האורחים פנדל מפוקפק, לאחר שמסי ספק הוכשל ברחבה, ספק נפל, אך השופט הצביע על הנקודה הלבנה. מסי עצמו ניגש לבעוט, והבטיח שגם הפעם, ברצלונה לא תרד משלושה שערים במשחק.

ריאל מדריד - ולנסיה 0:2

ריאל מדריד הגיעה כל כך מושפלת למשחק הזה, וזה בא לידי ביטוי על הדשא בברנבאו. לא רק שהיא נראתה אנמית במשך 73 דקות, היא גם הייתה זקוקה למתנה בצורת חסרון מספרי של היריבה כדי לכבוש את השער המיוחל. בסופו של דבר זה היה כריסטיאנו רונאלדו, שהתגבר על פציעה וכבש צמד מדהים בדקות 73 ו-87. הבלאנקוס חזרו לכבוש וגם לנצח, ונמנעו מאובדן נקודות נוסף שהיה יכול להיות משמעותי מאוד בקרב מול ברצלונה. ריקארדו קרבאליו, סרחיו ראמוס וגונזאלו היגואין לא עמדו הפעם לרשותו של ז'וזה מוריניו, אבל גם זה לא היה אמור להצדיק יכולת כל כך פושרת של ריאל מדריד במשך יותר משני שלישים של המשחק.

דויד אלבלדה, קשרה של ולנסיה, חשש מאוד לקראת המשחק הזה והתבטא על כך בתקשורת, כנראה שהלחץ הזה גרם לו לקבל כרטיס צהוב שני בגלל נגיעת יד מיותרת ולהשאיר את ולנסיה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-66. ההתקפה של ריאל חיכתה שבע דקות כדי לנצל את היתרון המספרי ועשתה את זה נהדר עם מתפרצת שהסתיימה במסירה נהדרת של מסוט אוזיל לכריסטיאנו רונאלדו, שפרץ לרחבה מהצד השמאלי ובעט נהדר לרשת. ולנסיה הייתה קרובה מאוד להשוות כעבור חמש דקות כשנסיון בעיטה של חואקין הסתיים בכדור שעבר קרוב מאוד למסגרת בדרך החוצה. בסופו של דבר, רונאלדו נותר השחקן החם על המגרש וניצל את זה כדי להשלים צמד בדקה ה-87, הפעם במבצע אישי שכלל פריצה לרחבה והטעיית שני שחקני הגנה בדרך ל-0:2 גדול מבחינתו.

לבאנטה - אתלטיקו מדריד 0:2

הקולצ'ונרוס הפסידו באמצע השבוע 3:2 בבית לאריס סלוניקי ונמצאים בסכנת הדחה מהליגה האירופית, בה זכו בעונה שעברה, ואם מוסיפים את הפסד הליגה 3:2 אל ההפסד המאכזב הערב, ניתן לקבוע בביטחון רב כי שחקניו של קיקה סאנצ'ז פלורס נמצאים במשבר לא קטן. לבאנטה הקטנה אמנם הפסידה בחמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים, אך הערב הוכיחה המדורגת 16 כי היא מסוגלת להפציע כשצריך.

זה התחיל כבר בדקה השלישית, כאשר רובן סוארז הרים כדור לרחבה, ונאנו נגח מקרוב, הכניע את דויד דה חאה, וקבע 0:1 מפתיע. אלא שהמארחת לא עצרה שם, ולאחר שאנטוניו רייס, דייגו פורלאן וסרחיו אגוארו נכשלו מול מנואל, הגיע פליפה קייסדו וקבע את תוצאת המשחק המפתיעה בדקה ה-59.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully