וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון התייחס בבוז לקליבלנד

קינג ג'יימס שמר על פנים קפואות למשמע הבוז הצורם והשנאה שספג מאוהדי קליבלנד, קלע 38 נק' והוליך את מיאמי ל-90:118

הוא נכנס לקוויקן לואנס ארינה בפנים קפואות, וכשעלה לפרקט רעדו קירות האולם משריקות הבוז הצורמות והרמות של 20,562 אוהדי קליבלנד קבאלירס. לברון ג'יימס לא התרגש, שמר על פאסון ואפילו לא ויתר על טקס העפת הפודרה באוויר, אל מול עיניהם הזועמות של אוהדי הקאבס. היו שם שלטים עם הכיתוב "בוגד", גופיות שלו מימי קליבלנד עם כיתובים מעליבים, שלטים עם הכיתוב LeBum ו"שחק כמו במשחק 5" - תזכורת להתפרקות שלו בסדרה מול הסלטיקס אשתקד, ובוז מתמיד באוויר. אוהדי קליבלנד התגלו כיצירתיים במיוחד, ובטקס הצגת השחקנים, כשלברון הוצג, מהיציעים נשפכה שנאה. זאת הייתה תצוגה בלתי נשכחת של בוז ותיעוב מצד קהל כלפי ספורטאי, כזאת שרק אהבת עבר עזה מסוגלת לייצר. כגודל האהבה שבקליבלנד רחשו ללברון כששיחק במדיה של הקבוצה, כך, ואולי יותר, גודל השנאה שחשים כלפיו אוהדי הקאבס.

ואז התחיל המשחק. לברון לא ספר אף אחד שעמד מולו. בפנים קפואות ובארשת עניינית, לברון קלע 38 נקודות, 10 נקודות יותר מכל החמישייה של קליבלנד, וכל זאת ב-30 דקות בלבד. קינג ג'יימס סחף את מיאמי היט לניצחון גדול בקליבלנד בתוצאה 90:118, וענה לאוהדי הקאבס בדרכו שלו: צדקתם, המפגש הזה הוא הצגה סביב איש אחד בלבד.

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס במשחקו בקליבלנד. רויטרס
חתם בנשיקה. לברון עונה לאוהדי הקאבס/רויטרס

קליבלנד (11:7) - מיאמי (8:12) 118:90

באופן מסוים אפשר לטעות שלברון ג'יימס הרגיש בבית. נכון, לא בדיוק אווירה חיובית במקום תומך, יותר כניסה ללוע הארי, טבילה לא נעימה בטינה ורחצה במקום אסור, אבל לקינג ג'יימס לא היה אכפת. כפי שלא היה אכפת לו להיפרד מקליבלנד בשידור חי לעיני האומה, ולהודיע על כך דרך הטלוויזיה להנהלה ולאוהדים שהעריצו אותו כי הוא מדרים למיאמי, כך לא היה אכפת לו מהלעג שהופנה כלפיו מכל פינה באולם ובעיר. ואולי כן היה אכפת לו, כי הוא שמר על קור רוח יותר מתמיד, והתעלה כפי שלא התעלה עוד העונה. לברון, ספורטאי, ענה במקום היחיד שבו היה יכול לענות ולצאת מכך בכבוד.

קינג ג'יימס חיבק את מו וויליאמס, חברו לקליבלנד אשתקד והשחקן שלקח הכי קשה את עזיבתו, ואז פתח בסערה. כבר בחצי הראשון רשם 14 נקודות כשהוא מוליך את ההיט ליתרון 40:59. ברבע השלישי, כשהבוז הקבוע ברקע, הוא פירק את קליבלנד עם 24 נקודות ברבע וסיים עם 38 נקודות בסך הכל ב-15 מ-25 מהשדה. לזה הוא הוסיף 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

"אני מכיר את הפרקט הזה, קלעתי עליו הרבה סלים", אמר ג'יימס בסיום, ג'יימס שהיה פרש במשך שבע עונות. ברבע השלישי הוא קלע 10 מ-12, וכל סל שנחת פנימה הכאיב לאוהדי הקאבס ביציע והוציא מהם קצת את האוויר. באוהיו פנטזו על ניצחון, לברון העיר אותם עם דלי מים קרים לפנים, והפך את הרבע הרביעי לגארבג' טיים מתמשך כשהוא נח בצד ונהנה מפרי עמלו. "זה רק משחק כדורסל", הוסיף לברון, "אני רק מנסה לשמור על ראש נקי, אין לי שום דבר אישי נגד האוהדים, ולעולם לא יהיה".

דווין וויד סייע ללברון עם 22 נקודות ו-9 אסיסטים, כריס בוש הוסיף 15 ו-5 ריבאונדים וג'יימס ג'ונס הוסיף 18 ו-6 ריבאונדים מהספסל. קליבלנד הייתה כל כך עסוקה בלברון, לא הצליחה לעצור אותו, וגם לא הצליחה לקלוע. הקאבס סיימו ב-35.5 אחוז מהשדה, וכל שחקני החמישייה שלה יחד קלעו רק 28 נקודות יחדיו. דניאל גיבסון היה טוב מהספסל עם 21 נקודות, אנטואן ג'יימיסון הוסיף 11 כמו גם רמון סשנס ומו וויליאמס, שגם מסר 6 אסיסטים.

גולדן סטייט (11:8) - פיניקס (9:9) 107:101

בשקט-בשקט, כמעט בהיחבא, בצד, באוקלנד שבקליפורניה, נערך הלילה עוד משחק ב-NBA, משחק שלא קשור לפסטיבל לברון. פיניקס פתחה מצוין וטסה ל-20:31 ברבע הראשון, אבל הווריורס לא הרימו ידיים וצימקו ברבע השני ובמחצית האורחים הוליכו 49:52. הרבע השלישי היה שקול לכל אורכו והיתרון הזעיר של פיניקס נשמר בסופו, כשגם ברבע האחרון הסאנס לא מצליחים לברוח והווריורס לא מצליחים לחולל מהפך. בסופו של דבר קור רוח של גרנט היל מהקו עם 4 מ-4 ב-40 השניות האחרונות, ועוד 2 של סטיב נאש מאותו מקום הביא לסאנס את הניצחון. ג'ייסון ריצ'רדסון הוליך את פיניקס עם 25 נקודות, גרנט היל היה נהדר עם 24 נקודות (9 מ-11 מהשדה ו-6 מ-6 מהעונשין), סטיב נאש קלע 13 וחילק 16 אסיסטים וצ'נינג פריי הוסיף 10 ו-10 ריבאונדים. מונטה אליס סיפק ללוחמים עוד משחק למזכרת עם 38 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל התוצאה הסופית תגרום להם לנסות לשכוח את ההצגה הזאת מהר מאוד. דייויד לי חזר לעצמו עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים, דורל רייט קלע 10 והוריד 10 ריבאונדים ורג'י וויליאמס היה היחיד מהספסל שתרם באמת עם 8 נקודות ב-16 דקות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully