וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו לספור אותן

חשבתם שהפועל כפר סבא תנצח בקלות את רעננה? או שמכבי תל אביב תדלג על בני יהודה? פינת הכבשה השחורה מערערת את בטחונכם

חשבתם שאתם כבר יודעים הכל לגבי הכבשות השחורות בכדורגל הישראלי? כדאי שתקראו את הדברים הבאים כדי שתבינו שבכל זאת יש כמה אנקדוטות. הפעם בפינת הכבשה השחורה בחרנו עבורכם את הפועל רעננה ובני יהודה ואנחנו מנחשים שהן תעשינה צרות להפועל כפר סבא ומכבי תל אביב בסוף השבוע הקרוב. למה? תיכף תסתכלו על דפי ההיסטוריה, ותבינו.

משחק מספר 3 (שישי): הפועל רעננה – הפועל כפר סבא 2.40, 2.40, 2.40

אז אתם בוודאי יודעים שהפועל רעננה היא בעלת ההגנה החזקה ביותר בליגה, ובשבוע שעבר היא ספגה בסך הכל את שערה השני. אתם גם יודעים שהפועל כפר סבא דורסת את הליגה בלי רחמים, היא נמצאת במקום הראשון ומקדימה כבר בחמש נקודות את עירוני רמת השרון, אבל האם יש סיכוי פה להפתעה?

המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה בגביע הטוטו השנה, כאשר כפר סבא ניצחה 1:3, אך בסיבוב הראשון של שלב הבתים רעננה חילצה 1:1. אבל בואו נדבר על דברים אמיתיים, וזה מבחינתנו הליגה. הפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו במעמד מחייב הייתה במאי 2009 כאשר רעננה ניסתה להעפיל לליגת העל וסיימה ב-1:1 נגד כפר סבא. באותה שנה הקבוצות נפגשו פעם נוספת וסיימו גם כן ב-1:1, כאשר בסיבוב הראשון רעננה ניצחה 1:3. בכלל, הניצחון האחרון של כפר סבא על רעננה היה רק בדצמבר 2004, אז כפר סבא ניצחה 0:1. אכן כבשה.

ההימור: X

משחק מספר 64 (שבת): מכבי תל אביב – בני יהודה 1.45, 3.55, 4.90

איזה משחק מחכה לנו. מי שחושב שמכבי תל אביב הולכת לדרוס יריבות אחרי הניצחון הקליל באמצע השבוע על מכבי נתניה, כנראה נחשב לאופטימי מדי. הצהובים מתייצבים עדיין עם הרבה מאוד לחץ בבלומפילד מול בני יהודה, שמצידה מרגישה שהיא חייבת לממש הרבה יותר את הפוטנציאל שטמון בה. הכתומים נמצאים במקום השמיני בליגה, הצהובים במקום הרביעי. האם לבני יהודה יש היסטוריה של הפתעות מול הצהובים? מתברר שכן.

המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה באפריל השנה כאשר הן סיימו משחק משעמם ב-0:0. באותה עונה שני משחקי הליגה הנוספים הסתיימו עם כמות שערים מינימלית, כאשר הצהובים ניצחו רק פעם אחת – 0:1, בעוד משחק נוסף הסתיים ב-0:0. לבני יהודה היו כמה ניצחונות נחמדים על מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, כאשר בינואר 2009 ניצחה הקבוצה בגביע הטוטו 1:2, שנה קודם לכן היא ניצחה 2:3 בליגה ובמאי 2008 היא התגברה על מכבי תל אביב עם 0:1. בואו נלך על עוד מיני הפתעה.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully