וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריחה הגדולה?

בפינת לפנינו המבול בחרנו הפעם בשני משחקי תחתית: הראשון מגרמניה בין סט. פאולי לקייזרסלאוטרן, והשני בין בית"ר ירושלים להפועל אשקלון

בחרנו לכם שני משחקים, אחד לשישי והשני לשבת, שבהם אנחנו מעריכים שהולכים להיות שערים והם לא אמורים להסתיים בצורה משעממת. איך אנחנו בוחרים? האמת היא שאנחנו קורצים בדרך כלל לעבר היחסים של הווינר וכמובן מביטים על טור הכיבושים בטבלאות השונות, וכך אנחנו מנחשים איפה אמורים להיות משחקים סוערים.

אז איך עבר עלינו השבוע האחרון? האמת לא רע בכלל. למרות שפתחנו עם פספוס בין ווסטהאם למנצ'סטר יונייטד כשהימרנו על שניים או שלושה שערים, כשלמעשה הובקעו ארבעה שערים, שני המשחקים הבאים דווקא היו בכיס שלנו. במשחק בין בירמינגהאם לאסטון וילה קלענו בול כשטענו שיהיו שניים או שלושה שערים, וגם במשחק בין סטיאווה לליברפול חזינו כמות שערים דומה ואכן המשחק הסתיים ב-1:1. יאללה מספיק דיבורים, יצאנו לדרך.

משחק מספר 19 (שישי): אנדר/אובר סט. פאולי – קייזרסלאוטרן 3.50, 1.90, 2.30

המשחק שפותח את המחזור ה-15 בבונדסליגה מפגיש את סט. פאולי, שנמצאת בתחתית במקום ה-14 והפסידה כבר שמונה משחקים, עם קייזרסלאוטרן, שנמצאת במרחק לא רב במקום ה-12. סט. פאולי לא ניצחה בששת המחזורים האחרונים, בעוד קייזרסלאוטרן מגיעה עם רצף של שני ניצחונות.

במשחקיה של סט. פאולי הובקעו עד היום 36 שערים, שזה ממוצע של 2.57 שערים למשחק, בעוד אצל האורחים הובקעו 50 שערים במשחקיהם, שזה ממוצע של 3.57. אנחנו הולכים על כמות ממוצעת, כלומר שניים או שלושה שערים.

ההימור: X

משחק מספר 52 (שבת): אנדר/אובר בית"ר ירושלים – הפועל אשקלון 3.25, 1.90, 2.40

האם בית"ר ירושלים כבר נמצאת אחרי המשבר הגדול שפקד אותה? עדיין לא ברור, אבל אולי תשובה בכיוון תגיע בסוף השבוע מטדי כאשר בית"ר ירושלים תארח את הפועל אשקלון, שנמצאת בצרות צרורות וסוחבת כבר משחק שמיני רצוף ללא ניצחון. מעבר לכך, השחקנים של גיא עזורי לא כבשו שער בחמשת המחזורים האחרונים, מאזן עגום בפני עצמו.

במשחקיה של בית"ר נכבשו העונה 36 שערים, שזה אומר ממוצע של שלושה שערים למשחק. הפועל אשקלון, שצמודה אליה בטבלה ונמצאת מקום אחד מתחתיה (מקום 13), כבשה העונה רק תשעה שערים, כאשר במשחקיה הובקעו 30 שערים, שזה ממוצע של 2.5 שערים למשחק. אנחנו שוב הולכים על כמות ממוצעת.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully