וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "המטרה שלנו היא עדיין הסקודטו"

למרות החיסורים, מאמן אינטר מוכן למשחק הצמרת מול לאציו (ו', 21:45, ספ' 5 וספ'1 HD). רייה: "הגיע הזמן לנצח קבוצה גדולה"

המחזור ה-15 באיטליה יפתח כבר מחר (שישי, 21:45, ספורט5, ספורט1 וספורט1 HD) עם משחק צמרת מסקרן באולימפיקו, שם השנייה בטבלה לאציו תארח את האלופה אינטר, שמגיעה מהמקום החמישי. אינטר כבר הפסידה העונה באולימפיקו לרומא (1:0), אבל בדרך כלל הולך לה טוב בעימותים מול לאציו, כשהיא הפסידה לה רק פעמיים ב-20 המשחקים האחרונים ביניהן.

לאציו נמצאת רק שלוש נקודות מאחורי המוליכה מילאן, אך בשבועות האחרונים חלה נסיגה ביכולתה עם תוצאות תיקו מול פארמה וקטאניה. "ניצחון על אינטר יהיה צעד חשוב מבחינתנו", אמר המאמן אדי רייה. "זה יכול להחזיר לנו את ההתלהבות ולהרים את הביטחון של השחקנים. נצטרך משחק מושלם כדי לעשות זאת, אבל הגיע הזמן שננצח קבוצה גדולה". לאציו הפסידה רק פעם אחת העונה, 2:0 בדרבי לרומא, אבל סיימה בתיקו עם מילאן ובשבוע הבא מצפה לה מפגש מול יובנטוס.

אינטר, מצידה, קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בשבוע שעבר, כשהביסה במשחק משוגע 2:5 את פארמה. הנראזורי עשו זאת ללא סמואל אטו (ייעדר גם מהמשחק הקרוב), וכשאת השערים הבקיעו הקשרים דיאן סטנקוביץ' (שלושער), אסטבן קמביאסו וטיאגו מוטה. המשחק בבירה יהיה משחק הליגה האחרון של אינטר ב-2010, שכן בהמשך החודש מצפה לה המסע לדובאי, שם היא המועמדת המובילה לזכות בגביע העולם לקבוצות. "הפוקוס שלנו הוא עדיין הסקודטו", הבהיר המאמן רפא בניטז. "יש עוד זמן עד הטורניר בדובאי והקבוצה שלנו צריכה להראות אופי".

הקפטן חאבייר זאנטי אמר דברים דומים: "המחשבות שלנו נתונות אך ורק ללאציו. אנחנו רוצים לנצח כי אסור לנו לתת לקבוצות האחרות לברוח. אחר כך נוכל להתרכז בגביע העולם לקבוצות". מלבד אטו, שערעורו נגד ההשעייה שנגזרה עליו נדחה, אינטר תחסר גם את ז'וליו סזאר, מייקון, כריסטיאן קיבו ודייגו מיליטו הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully