וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה את באיירן 0:2

חוראדו והוודס העניקו לקבוצתם ניצחון יוקרתי ושלוש נקודות חשובות ביותר בתחתית. מיינץ הפסידה לפרנקפורט 2:1

בעוד דורטמונד הלוהטת תתארח את נירנברג ביום ראשון, המחזור ה-15 בבונדסליגה הגרמנית נפתח אתמול (שישי) ויימשך עם מספר התמודדויות מאוד מסקרנות ביום שבת. במוקד עמד בו ניצחה שאלקה את באיירן מינכן 0:2 ואילו דורטמונד עצמה קיבלה בשורות טובות עם הפסדה של מיינץ השנייה 2:1 בפרנקפורט, כשבמשחקים נוספים ניצחה האנובר 1:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך ועלתה למקום השלישי, ופרייבורג גברה 0:1 על המבורג. סט. פאולי הוציאה את המחזור לדרך עם 0:1 על קייזרלסאוטרן בקרב תחתית שנערך במגרש מושלג.

שאלקה - באיירן מינכן 0:2

ערב המשחק הזכיר נשיא באיירן, אולי הנס, שמינכן תארח את גמר ליגת האלופות ב-2012 ושגם אם הקבוצה לא תזכה באליפות, היא חייבת לעלות למפעל היבשתי. בשביל להמשיך לשאוף לשם באיירן הייתה צריכה להמשיך במסלול ההתאוששות שלה גם בגלזנקירשן, אבל הערב היא ספגה את הפסדה הראשון אחרי חמישה משחקי ליגה.

באיירן החזיקה הרבה יותר בכדור, בעטה הרבה יותר לכיוון שערו של מנואל נוייר ובסטיאן שווינשטייגר אף הרעיד את המשקוף בדקה ה-39, אבל אחרי שלא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה, הקבוצה הביתית הענישה אותה במחצית השנייה. חוסה חוראדו כבש מתוך הרחבה בדקה ה-58 וכעבור 9 דקות היה זה בנדיקט הוודס שהכפיל, פחות מדקה אחרי לקורה. צמד השערים הללו הספיק לניצחון ושאלקה התאוששה מתבוסת 5:0 לקייזרסלאוטרן בשבוע שעבר.

פרנקפורט - מיינץ 1:2

אחרי שהתאוששה משלושה הפסדים ברציפות והשיגה שש נקודות בשני המחזורים האחרונים, סגנית המוליכה עשתה את הדרך הקצרה לפרנקפורט במטרה וחזרה להפסיד. מאז 2003 לא ניצחה מיינץ את פרנקפורט, שחטפה רביעיות בשבועיים האחרונים ובכל זאת מנעה מיריבתה לחגוג לה בבית. מרקו רוס הקפיץ את הקהל בפרנקפורט עם שער בדקה ה-35, אך היתרון החזיק שבע דקות בלבד, עד שמרסל ריסה סחט פנדל ואנדרה שרלה איזן מהנקודה הלבנה. פרנקפורט גילתה עליונות, ובדקה ה-84 היה זה מלך שערי הליגה, תאופניס גקאס, שהכריע את המשחק מהנקודה הלבנה עם ה-13 שלו העונה.

סט. פאולי - קייזרסלאוטרן 0:1

שתי העולות החדשות פתחו את המחזור כבר ביום שישי במשחק תחתית שהתנהל תחת שלג כבד. המחצית הראשונה הייתה קצבית עם מצבים מסוכנים ליד שני שערים, אבל ללא כדורים ברשת. השער הגיע בדקה ה-48. כדור חופשי של סט. פאולי נחת דווקא על ראשו של כריסטיאן טיפרט האורח, שנגח לשערו הוא. טיפרט שבשבוע שעבר בישל שלושער ב-0:5 של לאוטרן על שאלקה הפך השבוע לגיבור הטראגי. סט. פאולי התאוששה מחמישה משחקים בהם צברה נקודה אחת ונצמדה ליריבתה במקום ה-13.

פרייבורג - המבורג 0:1

המארחת הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, אבל ניצחה את המבורג והחליפה עימה מקומות בטבלה. רוד ואן ניסטלרוי והיוג-מין סון פתחו בהרכבה של המבורג, אבל סגן מלך שערי הליגה, פאפיס סיסה, היה החלוץ הבולט על המגרש וסידר לפרייבורג ניצחון עם שערו ה-11 בליגה, כבר בדקה השלישית.

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - האנובר 2:1
לגלדבאך: מייקל בראדלי (17). להאנובר: מיק האנקה (73), דידייה יא קונאן (75)

שטוטגרט - הופנהיים 1:1
לשטוטגרט: מרטין הרניק (34). להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (11)

וולפסבורג - ורדר ברמן 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully