וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון צימקה את הפער לשלוש

השנייה בטבלה ניצחה 0:3 את מכבי באר שבע וקיזזה את ההפרש בעקבות ה-2:2 של הפועל כפר סבא מול הפועל רעננה

הליגה הלאומית מתקרבת לעבר מחצית העונה הסדירה והמחזור ה-13 נפתח במשחק נפלא בקופסה בנתניה. המוליכה הפועל כפר סבא פגשה את הגנת הברזל של הפועל רעננה, אבל לא הצליחה להנחיל לה הפסד ראשון. משחק הצמרת הסתיים ב-2:2, ששיחק לידיה של עירוני רמת השרון. השנייה בטבלה ניצחה 0:3 את מכבי באר שבע ויצמקה את הפער לשלוש נקודות. הפועל ראשון לציון אכזבה בגדול עם 0:0 ביתי מול אחווה עראבה, שמתקרבת לאפס נקודות. הפועל נצרת עילית השיגה ניצחון חשוב בתחתית, 1:4 על בני לוד. המשחק בין עירוני ג'ת לעירוני בת ים הסתיים ב-0:0.

הפועל רעננה - הפועל כפר סבא 2:2

שני שערים ב-11 משחקים ספגה ההגנה הנהדרת של הפועל רעננה עד כה. המוליכה מכפר סבא, שצברה 31 נקודות מ-36 אפשריות, הצליחה אמנם לפרוץ את שער הברזל ולהכניע עוד פעמיים את ניל אברבנל, אבל לרעננה, מסתבר, יש גם התקפה. ובכלל, משחק הצמרת בין הראשונה לשלישית בקופסה היה נהדר ומלא באירועים.

כבר בדקה השנייה קיבלה כפר סבא פנדל ובן מלכה דייק. רעננה חיפשה שוויון מהיר ומצאה אותו בדקה ה-13 כשהמגן השמאלי עומרי עטיה חדר לרחבה וכבש בבעיטה אלכסונית שטוחה. שתי דקות מאוחר יותר שוב כפר סבא ביתרון. מבצע אישי נהדר של דידי אונגר הסתיים בבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה לרשת של אברבנל.

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של רעננה. גבריאל לימה החמיץ מקרוב והשופט ניר עמר התעלם משתי דרישות לפנדל. בדקה ה-85 זיהה עמר נגיעת יד של בייסה ברחבה והצביע על הנקודה הלבנה. אלון זיו דייק וקבע 2:2. שתי הקבוצות חיפשו ניצחון, אך עומרי רון מכפר סבא ורז כהן מרעננה החמיצו ממצבים קורצים וקבעו חלוקת נקודות.

הפועל ראשון לציון - אחווה עראבה 0:0

הכתומים התאוששו מארבעה משחקים ללא ניצחון והתפוצצו עם חמישייה לרשת בית"ר שמשון תל אביב במחזור הקודם, אבל שוב מעדו במשחק בית מול הקבוצה החלשה בליגה. עראבה, שביום שני השיגה ניצחון בכורה העונה, התגוננה היטב, סחטה 0:0 מכובד ושיפרה את מאזנה למינוס שתי נקודות. מנגד, החבורה של ניסן יחזקאל פספסה הזדמנות להתקרב לרעננה במקום השלישי וייתכן והתוצאה המאכזבת תערער שוב את מעמדו של המאמן שמחזיק באחד הסגלים הטובים בליגה. בסיום, דרשו אוהדי ראשון לציון את עזיבתו של יחזקאל, שלפני המשחק בצעד תמוה השאיר את הבלם גל ספיר מחוץ להרכב.

הפועל נצרת עילית - בני לוד 1:4

המארחת עמוסת הצרות נפרדה השבוע מחלום גביע הטוטו והכסף שבצידו, אבל חזרה לעצמה בליגה עם ניצחון ראשון מאז המחזור השני, שסיבך מאוד את התמונה בתחתית. הניצחון קירב את נצרת עילית מרחק נקודה מהכח עמידר רמת גן שמעל הקו האדום. נצרת עילית התפוצצה כבר בפתיחה ונהנתה משערים מהירים של ארז פינטו (13) וירדן כהן (16). ההצגה של המקומיים נמשכה במחצית השנייה עם שערים של מורדי מלכה (52) ואמיר אבו עראר (63). מורד אבו ענזה רק צימק ללוד בתוספת הזמן. לוד ספגה הפסד ראשון אחרי ארבעה משחקים בעידן המאמן החדש-ישן סלימאן אזברגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עירוני ג'ת - עירוני בת ים 0:0

עוד מאוכזבת מחצי גמר גביע הטוטו שנערך באמצע השבוע, עירוני בת ים, התארחה בעילוט אצל עירוני ג'ת (נאלצה לנדוד מאצטדיון דוחא בגלל משחקה של סכנין בשבת) ורשמה תיקו רביעי ברציפות. עירוני ג'ת קטעה במחזור הקודם רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, כשכבשה פעמיים לקראת הסיום וניצחה 0:2 את הפועל הרצליה. היא רצתה לעקוף את בת ים בטבלה ולקטוע ליריבתה חודשיים ללא הפסד, אבל חלוציה לא מצאו את הדרך לרשת של קובי שאלו.

עירוני רמת השרון - מכבי באר שבע 0:3

התיקו בשבוע שעבר בבת ים הרחיק את רמת השרון עד כדי חמש נקודות מכפר סבא המוליכה, אבל שחקניו של מומי זפרן חזרו לחייך עם העפלה לגמר גביע הטוטו והפיקו את המירב מאיבוד הנקודות של כפר סבא בשישי. מכבי באר שבע, מלכת התיקו של הליגה שחטפה חמישייה בפעם הקודמת שהתארחה ברמת השרון, קיוותה לחלץ נקודה, אבל המארחת הבלתי מנוצחת הייתה גדולה עליה. קובי חסן כבש ראשון בדקה ה-32, ואורן ניסים הכפיל את התוצאה שמונה דקות לאחר מכן. החלוץ הוותיק נעץ את השלישי בדקה ה-90, והפער של רמת השרון מהפסגה רק שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully