וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט מאשים את מיאמי באי סדרים בהחתמת לברון

הבעלים של הקאבס שכר חברת חקירות פרטית במטרה להוכיח שההיט עברו על חוקי הליגה כשחיזרו אחרי קינג ג'יימס הקיץ

פחות מ-24 שעות לפני חזרתו המתוקשרת של לברון ג'יימס לקליבלנד לראשונה מאז שנטש את קבוצתו בשבע השנים האחרונות למפגש טעון באופן חריג בספורט האמריקאי, דיווח הבוקר (חמישי) האתר יאהו ספורט על החרפה נוספת ביחסים בין קינג ג'יימס לקאבס.

על פי הדיווח הבעלים של הקבוצה, דן גילברט, שכר חברת חקירות פרטית בעלות של מאות אלפי דולר במטרה להוכיח שמיאמי ניהלה עם לברון משא ומתן לא חוקי בניגוד לחוקי הליגה. על פי החשד של גילברט, לברון נפגש עם פט ריילי כבר בנובמבר 2009, ובנוסף אחד ממקורביו נפגש ביוני האחרון עם דווין וויד בשיקגו, כדי לדון בתכניות העתידיות של שני הכוכבים.

הדיווח מתפרסם בעיתוי בעייתי מבחינת גילברט, שדווקא עסק בימים האחרונים בהרגעת הרוחות בעיר כדי למנוע התפרעויות בעת משחקם של הקאבס מול ההיט הלילה (3:00, שידור ישיר ב-5+ לייב). מוקדם יותר אף הכריז גילברט: "התגברתי על מה שקרה. הוצאתי את כל העצבים שלי ב-24 השעות הראשונות אחרי החלטתו, ועכשיו שמתי את זה מאחורי".

בינתיים גם שחקני הקאבס לא מיהרו לקרר את הגזרה לקראת המפגש עם חברם לשעבר, ומו וויליאמס, שתקף את לברון בכמה הזדמנויות בחודשים האחרונים, הצהיר: "המשחק הזה חשוב לא רק בשבילנו, אלא גם ל-20 אלף האוהדים שיגיעו לאולם ולמיליונים שיצפו במשחק בטלוויזיה ויעודדו אותנו. יהיו לנו הרבה מאוד תומכים גם בקרב כאלה שהם בכלל לא אוהדי קליבלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully