וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל נרי: "הגיע לנו לנצח את לך פוזנאן"

מאמן יובה, שהודח מהמשך המשחקים בליגה האירופית, האשים את תנאי מזג האוויר. מאנצ'יני חגג: "עכשיו אפשר להתרכז בליגה"

מי שהייתה אמורה לסחוב את הליגה האירופית מבחינת האטרקטיביות, נפרדת ממנו כבר בשלב הבתים. יובנטוס סיימה רק ב-1:1 נגד לך פוזנאן וסיימה את דרכה בליגה הזו, למרות שהצהירה דווקא על כוונות רציניות. כבר בדקה ה-12 ארתום רודנבס העלה את הפולנים ליתרון אבל וינצ'נזו יאקווינטה הישווה שש דקות לסיום.

"זה היה משחק רגיל, אבל הגיע לנו לנצח", הבהיר לואיג'י דל נרי בסיום. "עשינו כל מה שיכולנו, אבל עשינו גם חמש או שש טעויות לפני השער. שיחקנו עם הרבה שלג, אבל זה לא היה משחק ששווה עבורנו מעבר לשלב הנוק אאוט. עם מזג אוויר שונה, היינו כנראה מנצחים ולמרות התנאים האלה נלחמנו עד הסוף".

גם אלסנדרו דל פיירו הצטרף לדברי הביקורת של מאמנו, ואמר: "אלה היו תנאי מזג האוויר הכי נוראיים ששיחקתי בהם אי פעם. זה חבל. יצרנו המון מצבים, אבל במחצית השנייה לא יכולנו לראות שום דבר".

מנצ'סטר סיטי הרוויחה את המקום בשלב הבא אחרי 0:3 על רד בול זלצבורג וצברה כבר עשר נקודות. מריו באלוטלי כבש צמד (18, 65) ואדם ג'ונסון (79) כבשו את השלישייה. "אני שמח שהעפלנו וכעת אנחנו יכולים להתרכז במאבקי הליגה", אמר רוברטו מאנצ'יני בסיום. "היינו יכולים לסיים בתוצאה גבוהה יותר אם היינו מנצלים שלושה או ארבעה מצבים שהיו לנו במחצית הראשונה".

על היכולת של באלוטלי, שהחל לפרוע שטרות ראשונות בסיטי, אמר המאמן: "זה פשוט הוא. זה טבעי מבחינתו מכיוון שהוא עושה את זה בכל יום באימונים. אני חושב שהוא יכול לשפר את ההופעה שלו. הוא יכול לרוץ יותר ולנצל יותר הזדמנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully