וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ווסטהאם תפגוש את בירמינגהאם

הגרלה סבירה לפטישים של אברהם גרנט, שעברו בסיבוב הקודם את מנצ'סטר יונייטד, ארסנל תצא למשחק חוץ מול איפסוויץ'

הגרלת חצי גמר גביע הליגה נערכה אמש (רביעי), ובה נקבע כי ווסטהאם ואברהם גרנט יפגשו את בירמינגהאם, ויארחו את המפגש הראשון בין השתיים שייערך בשבוע השני של ינואר. הגומלין יתקיים כעבור שבועיים. כזכור, הפטישים הביסו ברבע הגמר את מנצ'סטר יונייטד 0:4 באפטון פארק, בעוד יריבתה העתידה עברה את אסטון וילה עם 1:2 בדרבי. חצי הגמר השני יפגיש בין ארסנל, שעברה את וויגאן עם 0:2 ומחפשת תואר ראשון מאז 2005, לאיפסוויץ', שניצחה 0:1 את ווסט ברומיץ'.

הדרבי של בירמינגהאם הערב כלל מספר רב של מחליפים, כאשר הפתיחה של אלכס מקליש ושחקניו היתה מצוינת: ריצ'ארד דאן הכשיל את לי בוייר הוותיק ברחבה, וסבסטיאן לארסון קבע 0:1 בדקה ה-11.

וילה הגיבה בדקה ה-28, כאשר מהלך שהתחיל בבראד פרידל המשיך עם אשלי יאנג, והסתיים אצל גבריאל אגבונלהור, שכבש לראשונה מאז חודש אוגוסט. אלא שהמילה האחרונה היתה של הבלוז, כאשר שיתוף פעולה מצוין בין צמד החלוצים קמרון ג'רום וניקולה זיגיץ' הסתיים בבעיטה של הסרבי, שפגעה בשחקן הגנה והכניעה את פרידל. 1:2 נאה לברימינגהאם בסיום.

גם במשחק הנוסף קיבלנו הפתעה מלבבת, כאשר איפסוויץ', הקבוצה היחידה מליגת המשנה שהעפילה לשמונה האחרונות, תהיה גם האחרונה מליגת המשנה בחצי הגמר. הטרקטור בויז של רוי קין, שמדורגים במקום ה-17 בלבד בצ'מפיונשיפ, נעזרה בשער בודד של גרנט לדביטר, שבעט יפה בדקה ה-69 כדי לקבוע את תוצאת המשחק, ולהקפיץ את כל יושבי פורטמן רואד. שיהיה במזל טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully