וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "ההצעה שלנו חזקה ומיוחדת"

הביע ביטחון במועמדות אנגליה לאירוח מונדיאל 2018. דל בוסקה לפיפ"א: "ספרד יכולה לארח את המונדיאל כבר ממחר"

אסור להשתמש

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: דורון שטיין

ביום חמישי בצהרים יתכנסו 22 גברים בחליפות, חברי הוועד הפועל של פיפ"א, ויחליטו על זהות המארחות של מונדיאל 2018 ומונדיאל 2022. באותו זמן מיליוני אנשים בעולם ימתינו בציפייה להחלטה, ויקוו כי מדינתם תהיה זו שתיבחר למשימה הנחשקת.

לאירוח מונדיאל 2018 יש ארבע מועמדות: אנגליה, הולנד ובלגיה (יחד), ספרד ופורטוגל (יחד) ורוסיה. לאירוח 2022 קיימות חמש מועמדות: אוסטרליה, יפן, קטאר, דרום קוריאה וארצות הברית.

אחרי שזכו בגביע העולמי במונדיאל בדרום אפריקה 2010, בספרד כמהים לארח את הטורניר. "אנחנו עומדים בכל התנאים, ואנחנו יכולים לארח את המונדיאל כבר ממחר", אמר מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה, "אנחנו חייבים לשמור על אופטימיות, אבל אם לא נקבל את האירוח זה לא יהיה נורא. נצטרך להבין שיש מדינות שכנראה היו ראויות יותר. העובדה שאנחנו אלופי עולם צריכה לחזק את מועמדותנו, ואנחנו מוכנים לאירוח הטורניר".

מי שנחשבת לבעלת הסיכויים הגבוהים לאירוח מונדיאל 2018 היא רוסיה. גם לספרד ופורטוגל סיכויים טובים. מבחינת אנגליה, הרי שהיא נחשבת לסוג של אנדרדוג, כשהולנד ובלגיה נחשבת לבעלת סיכויים נמוכים. לגבי 2022, לאוסטרליה וקטאר יש סיכויים טובים, לאחר מכן ארצות הברית, וליפן ודרום קוריאה יש סיכויים נמוכים יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully