וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מלאגה ניצחה את ריאל מדריד 71:75

הקבוצה של אאיטו הנחילה לבלאנקוס ההפכפכים הפסד נוסף. נצחונות קלים לברצלונה (על שולה) ואולימפיאקוס (על באמברג)

מלבד הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב בקובנה על ז'לגיריס, ננעל הערב (חמישי) המחזור השביעי של שלב הבתים ביורוליג עם שישה משחקים נוספים. עיקר העניין התרכז בבית ג', שם גם קיבלנו את המשחק המסקרן של הערב - הדרבי הספרדי בין ריאל מדריד ומלאגה, שהלך צמוד עד הסיום, ובסופו של דבר ניצחה הקבוצה של אאיטו 71:75. מי שניצלה את ההפסד הזה היא אולימפיאקוס, שעשתה צעד גדול אל עבר ראש הבית כאשר הביסה את באמברג 69:86. רומא יצאה עם ידה על העליונה גם כן, כאשר גברה בביתה 83:95 את שרלרואה. בבית ג' לא התקשתה ברצלונה לנצח בצרפת את שולה 62:76, כאשר בבית ד' שמרה לובליאנה על הפסגה אחרי ניצחון 75:82 על מילאנו. סגניתה, אפס פילזן, אכזבה כאשר הפסידה בולנסיה החמה 62:56.

בית ב'

מלאגה - ריאל מדריד 71:75

אחרי ההשפלה מול שרלרואה, והניצחון המרשים על אולימפיאקוס בשבוע שעבר, רכבת ההרים של אטורה מסינה ממשיכה לרדת ולעלות - והערב קיבלנו את שלב הירידה. ריאל הוליכה למשך כל המשחק, אלא ששתי דקות לסיום מלאגה התעוררה, ושלשה גדולה של ברני רודריגז קבעה 71:73 למארחת של אאיטו רנסס, 30 שניות לסיום. הבלאנקוס הלכו לסרחיו יול, שהחטיא זריקה דרמטית, ומהעבר השני חתם סאול בלאנקו, המצטיין במשחק, את הניצחון עם שתי קליעות עונשין. ריאל סופגת מכה נוספת בקרב על ראשות הבית, בעוד מלאגה עושה צעד גדול אל עבר הטופ 16. אגב, ביום שבת הקרוב השתיים הללו ייפגשו שוב, הפעם במסגרת הליגה הספרדית. בלאנקו קלע 17 למנצחת, שקיבלה גם 15 מג'ואל פרילנד. יול הוביל את ריאל עם 16 נקודות, קליי טאקר הוסיף 11.

אולימפיאקוס - באמברג 69:86

ההפסד ב-14 ההפרש לריאל מדריד היה השני העונה של אולימפיאקוס ביורוליג. הראשון? לפני קצת פחות מחודש, לבאמברג. הערב האדומים מפיראוס נקמו על אותו משחק, ועל הדרך האריכו את רצף הנצחונות הביתיים שלהם ל-19 במספר. אחרי רבע ראשון צמוד טסו המארחים לרבע שני של 16:30, ומשם אלופת גרמניה כבר לא ידעה כיצד לחזור. ואסיליס ספאנוליס הפנטסטי הוביל את אולימפיאקוס עם 16 נקודות, אותה כמות תרם גם לוקאס מברוקופולידיס, בעוד יואניס בורוסיס סיים עם 12 נקודות ו-12 ריבאונדים. יותם הלפרין לא שותף. את המפסידים הובילו טיבור פלייס (16) וקייל היינס (15).

וירטוס רומא - שרלרואה 83:95

הנצחונות הרצופים והדהימים על ריאל מדריד ומלאגה בשבועיים האחרונים הכניסו בשרלרואה המון רוח ותקווה, אלא שהערב הבלגים החביבים ירדו לקרקע, ובכך גם התרחקו מאוד מתמונת הטופ 16. מחצית שניה של הרומאים סידרה להם את הניצחון, ונדמה שאחרי שלושה הפסדים רצופים, הרצף הנוכחי של שני נצחונות אולי יוציא סוף סוף את רומא לדרך חדשה. דריוס וושינגטון סיים משחק אדיר של 27 נקודות עבור רומא, כאשר מנגד קלע ג'וזף גומז 19 לשרלרואה.

בית ג'

ברצלונה - שולה 62:76

אלופת אירופה ממשיכה להתאושש מפתיחת העונה המעט מהוססת ומאכזבת, כאשר בשבועות האחרונים היא עושה זאת בהצלחה גם ללא צמד כוכביה, חואן קרלוס נבארו ופיט מיקאל. הערב היא לא ממש התקשתה מול אלופת צרפת החביבה, כאשר רבע שני אדיר של 8:26 אפשר לבארסה לברוח, ולהבטיח את הניצחון בהמשך. בוניפאסה אנדונג הוביל את הקטלאנים עם 15 נקודות, קוסטה פרוביץ' הוסיף 13. אלופת אירופה שומרת על סיכוי לכבוש את המקום הראשון.

בית ד'

ולנסיה - אפס פילזן 56:62

שתי הקבוצות אמנם הגיעו ממקומות שונים לגמרי למשחק - פילזן במאזן של 2:4, ולנסיה 4:2 - אך שתיהן ניצחו במחזור הקודם, ובצורה מרשימה למדי. הערב היתה זו המארחת של סבטיסלב פסיץ' שהרשימה, כאשר רבע אחרון גדול של 8:19 סידר לה ניצחון חשוב מפז, ובהחלט נראה שחילופי המאמנים הועילו לספרדים, שהמשיכו את המומנטום מהניצחון על פנאתינייקוס בשבוע שעבר. דושקו סבאנוביץ' וננדו דה קולו הובילו את המנצחים עם 13 נקודות כל אחד בעוד פילזן, שקלעה באחוזים נוראיים מכל הטווחים, לא התנחמה ב-12 נקודות של קרם גונלום, וקשה להאמין שהיא תוכל להדביק את פנאתינייקוס שבראש הבית.

לובליאנה - מילאנו 75:82

אחרי שפתחה את היורוליג בצורה מדהימה הפסידה בשבוע שעבר לאפס פילזן, והערב החבורה של יורי זדובץ' בוודאי כבר הרגישה כיצד משחק נוסף חומק לה בין האצבעות, כאשר חמש דקות לסיום הובילה מילאנו 60:69. אלא שהסלובנים הגיבו בריצת 2:14, קלעו 31 נקודות ברבע האחרון, והשיגו ניצחון נוסף, שעזר להם לשמור על המקום הראשון בבית ד' המשוגע. מילאנו, מנגד, ככל הנראה תיאבק עם ולנסיה על הכרטיס הרביעי לטופ 16. קני גרגורי הוביל את החבורה המנצחת עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, בעוד גוראן יגודניק הוסיף 15 וולאדו אילייבסקי 14. 16 נקודות של מוריס פינלי ו-14 של דייויד הוקינס לא הושיעו את מילאנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully