וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: ישראל הוגרלה עם צ'כיה, בולגריה והונגריה

הנבחרת של אריה זלינגר תפתח את הופעותיה ביורוליג ב-27 במאי בבית מול הונגריה ותסיים מול אותה יריבה ב-8 ביולי

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף הוגרלה היום (רביעי) לבית ב' של היורוליג האירופי לנבחרות יחד עם סגנית אלופת היורוליג ל-2010 בולגריה, כמו גם נבחרות צ'כיה והונגריה. בכינוס שנערך היום בלוקסמבורג ייצג את ישראל מנכ"ל איגוד הכדורעף, יניב נוימן. זו השנה השנייה בסך הכל שבה הנבחרת הישראלית משתתפת בליגה היוקרתית אחרי שבשנה שחלפה היא שיחקה בשלב הפיינל פור של המפעל וסיימה במקום הרביעי.

12 נבחרות ישתתפו במפעל שיחל ב-27 במאי בשנה הבאה. ישראל תפתח את המפעל במפגש ביתי מול הונגריה. בשבוע שלאחר מכן הנבחרת של אריה זלינגר תארח ברעננה את צ'כיה ואחר כך תצא לבולגריה. ב-17 ביוני ישראל תארח את בולגריה ולאחר מכן תשחק בצ'כיה ובהונגריה.

בשני הבתים הנוספים של המפעל ישחקו: סרביה, ספרד, צרפת ויוון (בית א') וטורקיה, רומניה, קרואטיה ובלארוס (בית ב'). הפיינל פור יתקיים בסוף השבוע של ה-15 ביולי, אם כי עדיין לא נקבע היכן הוא יתקיים הפעם. שלוש הנבחרות שתסיימנה ראשונות יבטיחו את מקומן בפיינל פור ואליהן תצטרף המארחת. במידה והמארחת תהיה גם בין שלוש הראשונות, אזי הנבחרת בעלת המאזן הטוב ביותר מבין שלוש הנבחרות במקום השני תזכה בכרטיס לפיינל פור.

הבית הישראלי אינו בית קל. צ'כיה ובולגריה הן בין 16 הנבחרות שישחקו בספטמבר הבא באליפות אירופה יחד עם ישראל (הגרלת הבתים תתקיים ביום שישי במילאנו). צ'כיה מדורגת במקום ה-24 בדירוג העולמי ובולגריה שהפסידה בגמר היורוליג לסרביה ביולי האחרון מדורגת במקום ה-40. הונגריה מדורגת במקום ה-48 בעולם אחרי שהעפילה לאחרונה 42 שלבים בדירוג.

נבחרת הגברים של ישראל לא התקבלה ליורוליג. למפעל נרשמו 14 נבחרות והן דורגו על פי הדירוג העולמי ועל פי הוותק וההישגים במפעל. נבחרת ישראל שלא שיחקה מעולם במסגרת היורוליג דורגה במקום ה-14, כאשר מקדימה אותה נבחרת קרואטיה. בדומה לנשים, גם אצל הגברים רק 12 נבחרות ישחקו במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully