וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני וושהאם סיכם על חזרתו לברק נתניה

1.12.2010 / 14:14

הפורוורד האמריקאי (28, 1.98), עוזב את טולון הצרפתית, וחוזר לקדנציה שלישית בנתניה כדי להוציא את הקבוצה מהתחתית

טוני וושהאם סיכם הבוקר (רביעי) את תנאיו עד סוף העונה בברק נתניה ויצטרף לקבוצה בימים הקרובים. בנתניה חיפשו חיזוק זר נוסף לאחר שחרורו של רון האוורד, והפור נפל על וושהאם שהגיע למרות שבקבוצה היו מעוניינים גם באייזאה סוואן. מניין הזרים של נתניה עומד בשלב זה על שישה, כאשר בקבוצה מקווים שבתקופה הקרובה יקבל טוני יאנגר אזרחות ישראלית. לקבוצה בכל מקרה יש אפשרות לרשום זר נוסף במקום אחד הזרים שנמצאים כעת בסגל. בקבוצה מקווים כי וושהאם יעזור להם להיחלץ מהמקום התשיעי אליו נקלעו.

וושהאם (1.98), בוגר מכללת סנט וינסנט מליגת ה-NAIA2, הגיע לברק נתניה בעונת 2005/6 בליגה הלאומית, חתם בקבוצה לעונה נוספת, אך עבר לפני פתיחת העונה להפועל חולון אותה הצעיד לעלייה לליגת העל ובעונה לאחר מכן היה שותף מהספסל לזכייה באליפות המדינה. את עונת 2008/9 פתח וושהאם בעירוני נהריה, אך עזב אחרי תשעה משחקים, והצטרף לקראת סוף העונה כדי לעזור לברק נתניה להעפיל לליגת העל.

בעונה שעברה היה לשחקן חלק פעיל בעונה המוצלחת של הקבוצה כשרשם 18.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שהעביר את הקיץ בליגה הפיליפינית, חתם בליגה הצרפתית הראשונה במדי טולון ורשם בשבעה משחקים 11 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully