וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ניבאלדו ייעדר מול בני יהודה

1.12.2010 / 12:50

מכבי ת"א תיאלץ להסתדר ללא הברזילאי שסובל ממתיחה, גם סידיבה בספק. גפני: "ההפסדים ממש לא פגעו בסיכוי לאליפות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) אימון לקראת משחקה מול בני יהודה בשבת (19:30), וכצפוי, אחרי הניצחון על מכבי נתניה (0:2) נרשם בקרית שלום מצב רוח משופר. למרות זאת, הבשורות הפחות טובות מגיעות מכיוונו של הבלם הברזילאי ניבאלדו, שעבר בדיקה שבה התגלה שהוא סובל ממתיחה בשריר המקרבים בירך. בעקבות כך הוא יחמיץ את המשחק הקרוב בשבת, וככל הנראה מי שימלא את מקומו יהיה אבי סטרול. ג'יבריל סידיבה, שסובל מפגיעה במפשעה מהמשחק בנתניה, ערך אימון ריצה חלקי והוא בספק לשבת.

המגן רוני גפני, שבשבועות האחרונים פותח בהרכב, התייחס למצב הרוח המשופר. "טבעי שאחרי ניצחון יש אווירה יותר טובה", אמר גפני, "אני לא יכול להצביע על משהו מיוחד שבגללו היה שינוי, אולי באנו יותר מרוכזים ומחויבים. יכול להיות שזה קרה כי הגענו עם הגב לקיר אחרי שני הפסדים, אבל כל משחק מתפתח בצורה שונה. הפעם המשחק התחיל טוב מבחינתנו".

האם היה חשש בקבוצה מזעזוע גדול במקרה של הפסד נוסף? "הצוות המקצועי נתן לנו את כל השקט והביטחון לפני המשחק, וכנראה שהחזרנו להם על המגרש", אמר גפני, "מאז שאני במכבי תל אביב תמיד יש שקט מהצוות המקצועי ומההנהלה. ברור שצריך לדעת להתנהל בכל מצב, אבל במכבי יש לחץ, וכשהקבוצה היריבה כובשת שער, אז יחד עם הלחץ של הקהל, לפעמים זה משפיע. צריך להוריד את הלחץ, ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה בשבת".

גפני נשאל על התחושה בקבוצה בשבועיים האחרונים, אחרי ההפסדים הרצופים והביקורות בתקשורת. "על המגרש תמיד נותנים 100 אחוז", אמר גפני, "לפעמים זה יוצא יותר, לפעמים פחות, אבל במגרש לא שומעים את מה שקורה מסביב. אתה מנסה לא לייחס לזה חשיבות. לשמחתנו, גם הקהל הגיע לתמוך, והראה שהוא מאחורינו".

גפני התייחס לרוטציה הרחבה שיש העונה במכבי ועל השינויים התכופים בהרכב: "לא אגיד שזה קל לי, לוקח זמן להיכנס לכושר, לוקח זמן לקבל את הביטחון. כשאתה לא משחק חודש, אי אפשר לצפות להיות ממך ב-100 אחוז יכולת. כמובן שגם תוצאות טובות עוזרות לביטחון, ואני מקווה רק להשתפר".

גפני אף מתכונן למשחק מול קבוצתו לשעבר: "הייתי קפטן בני יהודה כמעט שנתיים, אבל אין לי סנטימנטים לשום קבוצה, אני רוצה את הצלחת מכבי תל אביב מעבר להכל".

ולסיכום, נשאל גפני האם ההפסדים האחרונים פגעו בסיכויי האליפות של מכבי תל אביב. "ממש לא, במיוחד עם שיטת הקיזוז", יודע המגן, "יש הפרש מזערי מהמקום הראשון. זו ליגה שבה אתה צריך לצבור מומנטום, ומהר מאוד חוזר למסלול האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully