וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "זה מאוד מיוחד, אבל אני לא מופתע"

תאמינו או לא, ה-0:4 על מנצ'סטר יונייטד לא הוציא את מאמן ווסטהאם מגדרו: "חשבתי שנוכל לנצח, אך לא בתוצאה כזו"

איזה ערב מדהים עבר על ווסטהאם בליל שלישי. נועלת טבלת הפרמיירליג התפוצצה בביתה עם 0:4 חלומי על מנצ'סטר יונייטד במסגרת רבע גמר גביע הליגה, בהצגה שתכניס לאברהם גרנט, השחקנים, המערכת והאוהדים המון שקט. גרנט, תאמינו או לא, דווקא שמר על קור רוח בסיום. "אני לא מופתע, כי אני נמצא עם השחקנים האלה תקופה ארוכה. היום שיחקנו פנטסטי, וגם הבקענו, וגם שמרנו על שער נקי, כך שאני מאוד שמח. חשבתי שנוכל לנצח, אך לא בתוצאה כזו".

"המשכנו בדרך שלנו, גם כשהפסדנו משחקים וכולם אמרו לנו שאנחנו חייבים להשתנות", אמר גרנט על הניצחון הכי גדול של ווסטהאם על יוניטד ב-80 השנים האחרונות, "לא שינינו כלום, ואני מאוד מאוד גאה, ומאוד שמח, במיוחד בשביל האוהדים".

"זה מאוד מיוחד", המשיך המנג'ר הישראלי לתאר את אחד מנצחונותיו הגדולים ביותר בקריירה. "לשחק ככה נגד הקבוצה הטובה ביותר במדינה נכון להיום, ולהבקיע ארבעה שערים - מה עוד כבר אפשר לבקש? אני מקווה שנמשיך לנצח. אם נמשיך לשחק ככה, אם נמשיך להיות מרוכזים, נוכל לעשות זאת".

"שיחקנו טוב בחודשיים האחרונים, אולי חוץ מהמשחק מול ליברפול", סיפר גרנט, "ידעתי שאם נמשיך בדרך שלנו, הכל יסתדר, אבל לא ציפיתי לסוג כזה של ניצחון. זו עונה חשובה מאוד לווסטהאם. הבאנו שחקנים חדשים, וניסינו סגנון חדש של כדורגל, כך שהכל נעשה בצעדים קטנים. הפערים בתחתית הפרמיירליג היו חמש נקודות, עכשיו הן רק שלוש נקודות ונותרו לנו הרבה משחקים. אני בטוח שהמשחק הזה מראה שנוכל להיות טובים יותר בעתיד".

לאחר מכן עבר גרנט להחמיא לאחד מכוכביו הגדולים ביותר במשחק, ג'ונתן ספקטור, אקס מנצ'סטר יונייטד, שהבקיע צמד גדול נגד קבוצתו לשעבר, למרות שלא מרבה לשחק בשורות ווסטהאם העונה. "הוא בחור מקצוען. תמיד עובד קשה. היום הוא קיבל את הצ'אנס ודיבר על המגרש", אמר הישראלי על המגן/קשר האמריקאי שלו, "הוא כנראה ראה את הקלאסיקו, ואמר לעצמו, היי, גם אני יכול".

מנגד, אלכס פרגוסון העלה את הרכבו השני ושילם מחיר יקר. כשנשאל האם הוא מתחרט על כך, פרגי השיב בהחלטיות: "תמיד עבדנו כך. שחקנים צעירים צריכים להוכיח את עצמם ברגעים האלה, אבל הערב הם עשו יותר מדי טעויות. אסור לנו לספוג שערים כפי שספגנו היום, אפילו אם מדובר בשחקנים צעירים. לא ציפיתי להפסד כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully