וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: בשיקטאש ואייברסון ממשיכים לדעוך

הכוכב האמריקאי תרם ארבע נקודות בלבד בהפסד 88:85 לוילרבאן. שרון דרוקר ואריס הפסידו בהארכה 81:76 לזאגרב

אלן אייברסון עדיין מתקשה להיכנס לעניינים באירופה. הכוכב האמריקאי, שהצטרף לאחרונה לקבוצה הטורקית, עדיין לא הצליח לעזור לבשיקטאש לנצח ביורוקאפ והפסיד 88:85 לוילרבאן. אייברסון שיחק לא פחות מעשרים דקות אבל קלע בהן רק ארבע נקודות (2 מ-5 מ-2, 0 מ-2 מהעונשין, ריבאונד אחד וארבעה אסיסטים).

בשיקטאש נתנה פייט במשך 40 דקות, כשאל הרבע האחרון היא התייצבה בפיגור 64:56. אלא שהרבע האחרון היה בשליטה מוחלטת של הצרפתים, שניצחו ברבע הזה 21:32 והשיגו ניצחון ראשון העונה ביורוקאפ. עבור בשיקטאש, כאמור, מדובר בהפסד שלישי.

תוצאות מעניינות נוספות בערב המשחקים השלישי של שלב הבתים ביורוקאפ קשורות ליריבות של הקבוצות הישראליות. יריבת הפועל גלבוע/גליל עליון, אריס סלוניקי, אותה מדריך שרון דרוקר, הפסידה 81:76 בהארכה לצ'דביטה זאגרב. הקלעים הבולטים אצל זאגרב היו דמז'אן רודז (24 נקודות) ודונטה דרייפר (22). אצל אריס בלטו קוסטס קראלמפידיס ודיאן בורובניאק, שקלעו 15 נקודות כל אחד.

בביתה של הפועל ירושלים, קחאסול סביליה הביסה 83:95 את ריגה, אחרי שאל המחצית ירדה הקבוצה הספרדית ביתרון 37:54. אצל קחאסול הקלעי הבולט היה טאריק קירקסיי, שסיים עם 15 נקודות. בריגה בלט דרק וויליאמס עם 20 נקודות. עבור ריגה זה הפסד שלישי, קחאסול עולה לשני ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully