וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ברסט הביסה 1:4 את לאנס

ברונו גרוז'י כיכב עם צמד ושני בישולים בניצחון הגדול של המדורגת שלישית במשחק ההשלמה. לאנס מתחת לקו האדום

ביום שבת עלו שחקני ברסט ולאנס לכר הדשא באצטדיון פרנסיס לה בלה ושיחקו במשך 45 דקות במזג אוויר מושלג ובקור אימים. בהפסקה החליט השופט להפסיק את המשחק, ההתאחדות הורתה לקיימו מחדש הערב (שלישי) וברסט ניצלה זאת כדי להתאושש מתקופה בה צברה נקודה בשלושה משחקים ולהעפיל למקום השלישי בעזרת ניצחון 1:4. לברסט 25 נקודות, בדיוק כמו מארסיי הראשונה וליל השנייה, שמקדימת אותה הודות ליחס שערים טוב יותר.

מאז עלתה באופן מפתיע למקום הראשון בטבלה, ברסט חוותה נסיגה ביכולת ובקבוצה חזרו לדבר על רצון בסך הכל להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות. המאמן אלכס דופון נתן אשראי בהרכב הראשון לברונו גרוז'י, שכבש את השער המצמק בהפסד לראן בדרבי, והוא החזיר לו עם משחק גדול בו כבש צמד שערים ובישל שניים נוספים.

כבר בדקה ה-11 עלתה המארחת ליתרון, כשגרוז'י הגביה כדור חופשי ורומן פוייה נגח מקרוב לרשת של ודראן רונייה. שמונה דקות לאחר מכן גרוז'י הגביה קרן והפעם המגן פול בייס כבש בנגיחה. לאנס, שניצחה בברסט רק פעם אחת בהיסטוריה (1986) הצליחה לצמק עם שער של אדוארדו בדקה ה-44, אבל גרוז'י סגר עניין עם שערים בדקות 65 ו-80. ניצחון גדול לברסט, לאנס נותרת מתחת לקו האדום עם 14 נקודות בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • ברסט
  • לאנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully